fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעלומה: מי מפנצ'ר לאברהם מוסקוביץ' את הצמיגים?

האם יש למישהו חשבון פתוח עם אחד התושבים הוותיקים בנצרת עילית? לא ברור
מכוניתו של אברהם מוסקוביץ (צילום: עצמי)
מכוניתו של אברהם מוסקוביץ (צילום: עצמי)

האם מישהו מתנכל לאברהם מוסקוביץ', בן 80, מותיקי נצרת עילית? לא ברור, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח.

באחד הבקרים בשבוע שעבר יצא מוסקוביץ' לסידורים בעיר ולאחר נסיעה של מטרים ספורים גילה ששניים מגלגלי מכוניתו מפונצ'רים. "זאת הפעם השנייה השבוע שזה קורה", מספרת בתו פנינה שבתאי, "רק ביום שבת החלפנו שני גלגלים שפינצ'רו לו".

בגלגלי מכונית היונדאי של מוסקוביץ' נראו סימני חיתוך ולכן מוסקוביץ' ובתו מניחים שהמעשה נעשה בזדון ולא מדובר בתקר רגיל: "אני לא מבינה למה לעשות כזה דבר לבן אדם מבוגר, העלויות של החלפת הצמיגים היו 1,050 שקלים, לאבי אין סכומים כאלה לבזבז. בפעם הראשונה שזה קרה, הבלגנו ולא עשינו דבר בעניין, אבל כשקורה דבר כזה בפעם השנייה באותו השבוע, הבנו שאולי כדאי לפעול ושזה נעשה בכוונת תחילה דווקא לאבי".

מכוניתו של אברהם מוסקוביץ (צילום: עצמי)
מכוניתו של אברהם מוסקוביץ (צילום: עצמי)

לאחר המקרה השני, הגיש מוסקוביץ' תלונה למשטרת נצרת עלית. "המשטרה הציעה לי לשים מצלמות ברכב, אבל אני לא מבין בזה כל כך", אומר מוסקוביץ' בתגובה.

לדברי מוסקוביץ: "אני גר באותו בניין מזה 50 שנה, מעולם לא עשיתי דבר רע לאיש ואינני יודע איזו סיבה תהיה למישהו לגרום לי נזק".

כתבה: אילנה פייסחין

בנוסף לתלונה שהוגשה במשטרה, פרסמה שבתאי הודעה בפייסבוק, בקבוצת "שלב ח'- נצרת עלית" בה תיארה את פרטי המקרה. החברים בקבוצה הגיבו בהודעות פליאה ותמיכה במוסקוביץ'.

"אנחנו לא יכולים להסיק מסקנות עדיין", ענתה בתגובה שבתאי, "אבל כנראה שמדובר בשכנים צרי עין, הרואים שלמרות גילו של אבי, הוא עדין איש פעיל ושמח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות