fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכירו את ראשת עיריית נצרת עילית – טל וקנין

טל וקנין, תלמידה בתיכון שרת יכולה להוסיף בדף קורות חייה כהונה למשך יום אחד בתפקיד ראשת עיריית נצרת עילית
שמעון גפסו וטלי וקנין
ראש העירייה וראשת העירייה. שמעון גפסו וטלי וקנין (צילום: ישראל פרץ)
שמעון גפסו וטלי וקנין
ראש העירייה וראשת העירייה. שמעון גפסו וטלי וקנין (צילום: ישראל פרץ)

טל וקנין וחבריה במועצת הנוער העירונית החליפו ביום חמישי שעבר את ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו, סגניו ובכירי העירייה, במסגרת יום חילופי שלטון נוער. למשך יום אחד, בני הנוער ניהלו את ענייני העיר, קיימו ישיבות עבודה והיו שותפים פעילים בתהליכי קבלת החלטות.  "הייתם מצוינים", סיכם גפסו את "הקדנציה" של וקנין וחבריה ועודד אותם להמשיך ולקחת חלק בפעילות ומעורבות בקהילה.

יום חילופי הנוער נפתח בישיבה חגיגית שהתקיימה באולם המליאה בהשתתפות חברי מועצת הנוער העירונית, נציגי תנועות הנוער,עמותות וארגוני נוער פעילים בעיר. גפסו פינה את כסאו בלשכת ראש העיר לטובת מחליפתו טל וקנין, יו"ר מועצת הנוער העירונית. "אין לי ספק שבעתיד, אולי אפילו בעוד עשר שנים, תוכלי לשמש בתפקיד ראש עיר", אמר גפסו וציין כי מרבית התפקידים הבכירים בעירייה ובחברות העירוניות מאוישים על ידי נשים. את מקומו של סגן ראש העירייה אלכס גופמן מילא דולב בורודסקי , יו"ר מועצת הנוער. "היום הזה נתן לנו הזדמנות לראות מקרוב את עבודת העירייה ותהליך קבלת ההחלטות, כשרואים את הדברים מקרוב מבינים שהמציאות הרבה יותר מורכבת מימה שקוראים בעיתון", אמר ברודסקי

ראשת העיר וקנין ליוותה את ראש העיר גפסו בטקס הענקת תעודות הצטיינות לתלמידים נבחרים בתכנית אית"ן של עיר ללא אלימות. "הטקס היה מרגש, והילדים היו מקסימים. כל האווירה הייתה מאוד חגיגית ומיוחדת במינה", דיווחה שיר גולדשטיין שהחליפה את דוברת העירייה, אורנה יוסף בוחבוט.

שי אטוס, שהחליף את הגזבר עופר לוי סיכם:"זאת הייתה חוויה מיוחדת במינה, הגזבר הסביר לי על עבודתו המורכבת ואפילו נתן לי לחתום על שקים". פעילות יום חילופי שלטון אורגנה על ידי מחלקת הנוער בניהולו של צחי אריאלי באמצעות אגף החינוך. בסיום היום יצאו בני הנוער ובעלי התפקידים, לאיצטדיון הכדורגל שם התקיים אירוע מיוחד, שארגנו קבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית, המשטרה, בתי הספר ותכנית "עיר ללא אלימות" תחת הכותרת נצרת עילית בעד הוגנות, נגד אלימות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות