fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"קשה להימנע מהתחושה שמדובר ברדיפה אישית"

כך אומר ראש העירייה המושעה של נצרת עילית, שמעון גפסו, שנגדו הוגש כתב אישום נוסף. גפסו: "האמת כרגע לא מעניינת אף אחד וגם לא קובעת דבר"
שמעון גפסו (צילום: עצמי)
שמעון גפסו (צילום: עצמי)
ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: קרן אקריש)

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בנצרת, כתב אישום נגד ראש העיר נצרת עילית, שמעון גפסו, המייחס לו עבירות של לקיחת שוחד התנאת שוחד והפרת אמונים. בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רז ולטר, מואשם גפסו, הנמצא כרגע בהשעיה בעקבות משפט המתנהל נגדו בבית משפט השלום בחיפה, הוא מואשם בכך שכאשר התמודד על ראשות העיר נצרת עילית בשנת 2008, הבטיח למספר פעילים שעבדו עבורו ועבור רשימת "עורי עיר" שבראשה עמד, שתמורת פעילותם עבורו ועבור רשימתו ידאג לקבלתם לעבודה בעירייה אם ייבחר לראשות העיר נצרת עילית.

בסביבתו של גפסו אמרו כי הם משוכנעים בצדקתם ומשוכנעים שההר יוליד עכבר. "דיברו על כתבי אישום הרבה יותר קשים, אם בסופו של יום זה מה שיש להם נגדו, כנראה שיש להם בעיה".

תגובת שמעון גפסו: "קשה להימנע מהתחושה שמדובר ברדיפה אישית. תלונה חסרת חשיבות מלפני שש שנים, ללא ראיות, ללא חקירה – הופכת לכתב אישום שבכוחו להשעות ראש עיר מתפקידו. צריכה להדאיג את כולנו העובדה שבכוחה של הפרקליטות לסמן קורבן כרצונה – ולחרוץ את דינו ללא משפט. אני יודע שמעולם לא עברתי על החוק, ואני משוכנע שכך יקבע גם בית המשפט, אבל האמת כרגע לא מעניינת אף אחד וגם לא קובעת דבר, מה שחשוב זהו רק מאזן הכוחות של מערכת שלמה ומאורגנת שהתגייסה כנגדי, ולא משאירה לי כל ברירות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות