fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פוריה: מאבטחי בית החולים הותקפו בכניסה למיון

מנהל בית החולים ד"ר יעקב פרבשטיין וסגנו ד"ר עפר תמיר, כנסו היום בצהריים את צוות האבטחה כדי לדון באירוע האלימות שאירע בכניסה למיון ביום שישי. אחד המאבטחים אושפז במחלקה הכירורגית למשך יומיים לאחר שנפצע בראשו, כשהוא סובל גם מחבלות ומכות יבשות באיברים נוספים
ישיבת החירום של הרופאים בפוריה (צילום: מיה צבן)

צוות המאבטחים של המרכז הרפואי ע"ש ברוך פדה, פוריה, התכנס היום בצהרים  (שני) לפגישה בה השתתפו מנהל בית החולים, ד"ר יעקב פרבשטיין, סגן מנהל בית החולים, ד"ר עופר תמיר, יו"ר הועדה למניעת אלימות, ד"ר מאיר רוח, קב"ט בית החולים  דורון מור וסגן המנהל האדמיניסטרטיבי, נחום סיוון.

הפגישה כונסה בעקבות אירוע אלימות חמור אשר אירע בכניסה למיון (מלר"ד) בית החולים ביום שישי, האחרון בשעה 16:45 אחרי הצהריים.  מור, סיפר שהאירוע התפתח לאחר שאחד המבקרים שליוו חולה למלר"ד, יצא מחוץ למבנה המיון לתוך אזור סגור ומגודר אשר משולט כאסור לכניסה מאחר ומדובר באזור בנייה בו מבוצעות עבודות להשלמת כביש הגישה אל המלר"ד. כשאחד המאבטחים העיר לאותו מבקר כי הגישה לאותו שטח אסורה ואף מסוכנת הוא נענה בתגובה אלימה.

עליית מדרגה מצערת. ישיבת החירום של הרופאים בפוריה (צילום: מיה צבן)

באירוע האלים היו מעורבים כשישה מבקרים שתקפו ביחד את המאבטח הראשון ואף את שני המאבטחים הנוספים שהגיעו לסייע לו. אחד המאבטחים אושפז במחלקה הכירורגית למשך יומיים לאחר שנפצע בראשו, כשהוא סובל גם מחבלות ומכות יבשות באיברים נוספים.

ד"ר תמיר: "אני לא זוכר שהיו לנו אירועים אלימים ברמה כזו בשנים האחרונות. אין ספק שהמקרה הזה הוא עליית מדרגה מצערת ומדאיגה. היתה סכנה מיידית שהאירוע יתפתח לאירוע בלתי נשלט, המסכן חיי אדם. רק בזכות פעולתם המהירה והנמרצת של המאבטחים נמנע אסון כבד. חשוב לציין כי הנהלת בית החולים מגנה כל מקרה אלימות. המשטרה עכשיו מטפלת בנושא, אנחנו מצידנו נלמד את האירוע בכדי להפיק לקחים נוספים".

ד"ר פרבשטיין הוסיף: "רצינו להיפגש איתכם כדי לציין את הערכתנו על עבודתכם המקצועית, הרצינית והמסורה . אין ספק שפעלתם בצורה המקצועית והטובה ביותר".

בסיכום הדברים אמר ד"ר רוח, כי מעבר להדרכות שעוברים אנשי האבטחה באופן שוטף, הוא יפעל כדי לקיים גם השנה סדנא לאנשי צוות האבטחה אשר תיתן כלים נוספים כיצד ניתן לזהות סיטואציות העלולות להתפתח לכדי אלימות ולמנוע אותם מבעוד מועד. וכיצד להתמודד עם התנהגות אלימה, מילולית או פיזית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות