fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי החברה הכלכלית בנצרת עילית השביתו פעילות הקאנטרי קלאב

במחאה על כי שלא נחתם עמם הסכם קיבוצי. נתנאל טויטו: "כשהמדינה נמצאת תחת מתקפת פיגועים וטרור, יש לשמור על חיי שגרה להימנע מפעולות המשבשות השרותים לתושבים"
קאנטרי קלאב בנצרת עילית
קאנטרי קלאב בנוף הגליל (צילום: יצחק סולומון)

עובדי החברה הכלכלית בנצרת עילית, החליטו היום (רביעי) לנקוט בעיצומים שגרמו להשבתת פעילות הקאנטרי למשך מספר שעות ביום, במחאה על כי שלא נחתם עמם הסכם קיבוצי. העובדים שמקבלים את משכורותיהם ואת ההפרשות הסוציאליות בזמן, דורשים להיכלל בהסכם הקיבוצי, דבר שלא נעשה מאז הקמת החברה לפני 11 שנים. "אנחנו בסך הכל מבקשים את מה שמגיע לנו על פי החוק", אומר אחד העובדים.

היו שאמרו כי העובדים חוששים למעמדם, לאחר שלחברה הכלכלית מונה חשב מלווה, שיגיע ויעשה סדר בחברה.

קאנטרי קלאב בנצרת עילית
קאנטרי קלאב בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

ממלא מקום ראש העיר נתנאל טויטו העומד בראש החברה הכלכלית אמר בתגובה כי הוא מבין לליבם של העובדים אבל בעת הזאת, כשהמדינה כולה נמצאת תחת מתקפת פיגועים וטרור , יש לשמור על חיי שגרה להימנע מפעולות שיש בהן כדי לשבש את מערך השירותים הנתינים לתושבים בשגרה.

טויטו שיגר מכתב ליו"ר מרחב העמקים בהסתדרות העובדים לאון פרץ, בו כתב: "לפנים משורת הדין אני פונה אליך ומבקש למנוע את ביצוע החלטת עובדי החברה הכלכלית לנקוט בעיצומים אשר יש בהם כדי לשבש את פעילות הקאנטרי תוך מניעת מתן השירותים לתושבי נצרת עילית"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות