fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטיבן הוקינג הוזמן למכללת עמק יזרעאל: "בוא תראה איך חיים בדו קיום"

את ההזמנה האישית לפיזיקאי הנודע, שלאחרונה ביטל את השתתפותו בוועידת הנשיא, שלחו נשיאת המכללה פרופ' אריאלה לבנשטיין והרקטור פרופ' עליזה שנהר
מכללת עמק יזרעאל
סטודנטים בפסטיבל "שובר מסך" שהתקיים באפריל (צילום: זיו לוי)
פרופ' אריאלה לבנשטיין
פרופ' אריאלה לבנשטיין (צילום: יח"צ)

בעקבות החלטתו של הפיזיקאי הנודע סטיבן הוקינג שלא להגיע לישראל לוועידת הנשיא שתתקיים בחודש הבא, ככל הנראה משום תמיכתו בחרם אקדמי בינלאומי על ישראל, שלחה לו המכללה האקדמית עמק יזרעאל הזמנה אישית להופיע במכללה בפני סטודנטים ומרצים יהודים, מוסלמים, נוצרים, בדווים וצ'רקסים.

"פרופ' הוקינג היקר, המפגש שלך עם סטודנטים ישראלים צעירים בני כל הדתות, כמו-גם עם אנשי הסגל האקדמי שלנו, יהיה חווית-חיים עבורם ואולי, אם יורשה לנו, גם חומר למחשבה עבורך", כתבו לפרופ' הוקינג נשיאת המכללה פרופ' אריאלה לבנשטיין והרקטור פרופ' עליזה שנהר.

"האקדמית עמק יזרעאל ממוקמת בצפון הארץ, בין ישובים של יהודים, מוסלמים, נוצרים, בדווים וצ'רקסים. לכולם יש ייצוג במכללה, הן בקרב הסטודנטים, והן בקרב אנשי הסגל האקדמי והעובדים. המכללה ידועה ביחסים המעולים השוררים בין כתליה בין סטודנטים ומרצים בני דתות שונות ואנו משוכנעות שהמפגש המשותף איתך יתרום עוד לקירוב הלבבות".

את האגרת סיימו ראשי האקדמית עמק יזרעאל באיחולים לבריאות טובה לפיזיקאי המפורסם הסובל ממחלת שרירים קשה, שכפי שפורסם לאחרונה אף החריפה. המכתב הועבר באמצעות שגרירויות ארה"ב ובריטניה בישראל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות