fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: שלוש נכדות לומדות בתיכון שסבתא מנהלת

זלטה ישעיהו, שעומדת בראש בית הספר בית רבקה, היא גם המנהלת של שלושת הנכדות שלה, חני וחיה פריימן וחני רוזנבלט. "אנחנו לא מקבלות יחס מיוחד ממנה", הן אומרות
זלטה ישעיהו עם נכדותיה: חני רוזנבלט וחיה וחני פריימן (צילום: עצמי)
זלטה ישעיהו עם נכדותיה: חני רוזנבלט וחיה וחני פריימן (צילום: עצמי)

כשזלטה ישעיהו, מנהלת בית ספר בית רבקה בנצרת עילית, צריכה להזמין את ההורים של שלוש מתלמידותיה לשיחה עם המנהלת, היא שולחת הזמנות לביתה, לחתנה,לבנה ולכלתה. הסיבה: שלוש נכדותיה הן תלמידות בבית הספר שאותו היא מנהלת. האחיות חני וחיה פריימן והאחיינית שלהן חני רוזנבלט לומדות בבית ספר תיכון בית רבקה בנצרת עילית, שהמנהלת שלו היא הסבתא האהובה שלהן, זלטה ישעיהו, שהיא גם א רעייתו של הרב הראשי של העיר, הרצל ישעיהו.

"בהתחלה זה היה קצת מוזר, כי בכל זאת, מנהלת בית ספר מצטיירת כדמות סמכותית וקשוחה בדרך כלל", מספרת הנכדה חני פריימן, תלמידת כיתה ט' על הרגשתה עם כניסתה לתיכון המנוהל על ידי סבתה. אחותה חיה לומדת בכיתה יב' ומתורגלת יותר. "עם הזמן למדנו לעשות את ההפרדה. במשך היום אנחנו לא קוראים לסבתא סבתא אלא המנהלת ומתייחסים בהתאם. אחרי שעות הלימודים הקשר חוזר להיות לא סמכותי והסבתא שלנו היא סבתא".

בכיתה יב' לומדת הנכדה השלישית, חני רוזנבלט. "אנחנו לא מקבלות יחס מיוחד ממנה ואני לא חושבת שמישהו בבית הספר מרגיש שהיא הסבתא שלנו". גם הסבתא המנהלת לא מתרגשת יותר מדי. "בשבילי כל התלמידות הן כמו הנכדות הפרטיות שלי", היא אומרת "אני אוהבת את כולן אותו הדבר".

למרבה המזל, שלוש הנכדות הן תלמידות מצטיינות כך שהסבתא לא צריכה להזעיק את הוריהם: בנה שלום וביתה חיה – לשיחה עם המנהלת. "הן תלמידות טובות ולא הצטרכתי להזמין את ההורים לשיחה", אומרת המנהלת/סבתא זלטה ובהומור הוסיפה "דווקא יכול להיות נחמד לארגן מדי פעם פגישה כזאת כדי לראות עם הילדים, ההורים של התלמידות, שניהם אנשי חינוך והם כל כך עסוקים בעבודה שקשה למצוא זמן להתראות".

זלטה ישעיהו עם נכדותיה: חני רוזנבלט וחיה וחני פריימן (צילום: עצמי)
זלטה ישעיהו עם נכדותיה: חני רוזנבלט וחיה וחני פריימן (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות