fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: ראש העיר החדש מפטר נאמני גפסו

בוריס יודקביץ פיטר את הרלש"ית משי שינואני, העובר יעקב גולדברג, והיועץ שחאדה. המנכ"ל לוצקי יצא לחופשה
בוריס יודקביץ (עצמי)
בוריס יודקביץ (עצמי)

ראש העירייה הזמני של נצרת עילית, ד"ר בוריס יודקביץ, החליט לסיים את עבודתם של מקורבי ראש העיר המודח, שמעון גפסו, ופיטר את משרות האמון שלו.

סיימו את עבודתם: ראש הלשכה משי סינואני, העוזר יעקב גולדברג, והיועץ לענייני ערבים ג'ורג' שחאדה. מנכ"ל העירייה, דב לוצקי, הודיע כי הוא משעה את עצמו מהעבודה עד להתבהרות העניינים. ההערכה בעירייה היא שהוא כבר לא יחזור לתפקידו.

שמעון גפסו אף החזיר את הרכב שלו. משי סינואני אמרה כי תפנה לעורך דין כדי לברר את זכויותיה בנושא. "לא היה קורה דבר אם הוא היה ממתין לסיום הקדנציה, כנראה שמשיהו דחף אותו לעשות את המהלכים הפזיזים", כועסים בסביבתה של סינואני.

בישיבת מטה שהתקיימה אמש בשעות הבוקר, דרש בוריס יודקביץ לדאוג שהעיר תהיה נקייה משלטי בחירות, שהודבקו תחת כל עץ רענן. הוא חזר ואמר כי אין לו שאיפות פוליטיות, והוא מבקש להעביר בצורה מסודרת את השלטון לראש העיר הבא, שייבחר בחודש הבא.

יודקביץ: "בסמכותי, וגם לפי החוק, אנשי משרת אמון צריכים להתפטר מהעבודה, ואני באמת ביצעתי את זה לפי החוק". לגבי הסרת שלטי הבחירות הוסיף: "נתתי הנחייה כבר לפני יומיים לטפל בזה".

בוריס יודקביץ (עצמי)
בוריס יודקביץ (עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות