fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: עובד בחברה הכלכלית השיב ארנק עם 60 אלף שקלים

דוד אמסלם מצא ארנק בחניון של בית המשפט בנצרת עילית. הארנק היה שייך לעו"ד שהיה באותו העת בדיון ולא היה מודע לאבדה. אמסלם חיכה לעו"ד בחניון והשיב לבעליו את הארנק. "כל אחד אחר היה נוהג כמוני", הסביר אמסלם שקיבל תעודת הערכה על יושרו מראש העירייה אלכס גדלקין
דוד אמסלם מקבל תעודת הוקרה מאלכס גדלקין
דוד אמסלם מקבל תעודת הוקרה מאלכס גדלקין (צילום: עצמי)

מה הייתם עושים אילו מצאתם עשרות אלפי שקלים שיכלו בקלות לסדר לכם את החודש? דוד אמסלם, עובד החברה לפיתוח נצרת עילית, לא התלבט. הוא מיהר להחזיר את הכסף לבעליו. "כל אחד אחר היה נוהג כמוני", אמר בתגובה.

המקרה אירע בזמן עבודתו של שאמסלם בחניון בית המשפט בנצרת. הוא הבחין בארנק ליד רכב חונה ושיער כי נשמט מידיו של בעל הרכב בעת שיצא ממנו לבית המשפט. הארנק הכיל יותר מ-60 אלף שקלים. אמסלם לא חשב פעמיים ומיהר לנסות ולאתר את בעל האבידה. "היה לי ברור שאני מוצא אותו ונותן לו את הארנק כמו שהוא", שיחזר השבוע "הדבר הראשון שעלה לי בראש זה איך מיידעים את האיש ולהגיד לו שהארנק שלו נמצא בידיים טובות ושלא יחשוש".

בעל הארנק, הוא עו"ד ששהה באותה העת בדיון בבית המשפט וכלל לא הרגיש כלל בחסרונו של הארנק ולא ידע כי נשמט מתיקו. כשחזר לחניון אמסלם המתין לו ליד מכוניתו. "זה הארנק שלך, איבדת אותו כשיצאת מהרכב", אמר לו והניח בידיו את הארנק. העו"ד נראה המום ונרגש "איזה מזל שאתה זה שמצא את הארנק ולא מישהו אחר. במקרה, יש בארנק סכום כסף גדול שגביתי מלקוחות".

בעל האבידה הודה לאמסלם מעומק הלב, אלא שבכך לא הסתיים העניין. ברגע שנודע לראש העיריי אלכס גדלקין על האירוע ויחסו של אמסלם, הוא זימן אותו ללשכתו והעניק לו תעודת הערכה.

דוד אמסלם מקבל תעודת הוקרה מאלכס גדלקין
דוד אמסלם מקבל תעודת הוקרה מאלכס גדלקין (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות