fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: נזקקים אספו כספים ונפרדו מהמתנדב

מסיבת פרידה לכהן (צילם עצמי)
מסיבת פרידה לכהן (צילם עצמי)
מסיבת פרידה לכהן (צילם עצמי)
מסיבת פרידה לכהן (צילם עצמי)

בדרך כלל נהוג לשמוע סיפורים על אנשים טובים שנרתמים לעזרת השכבות החלשות. הפעם מדובר בסיפור על נזקקים, הפוקדים את מרכז החסד בנצרת עילית, שאספו את מעט הכסף שיש להם, לטובת מסיבת פרידה שארגנו מהמתנדב החביב עליהם, עומרי כהן, שהתנדב בשנה האחרונה במרכז החסד במסגרת שנת שירות, שהסתיימה.

"הם החליטו לערוך מסיבת פרידה כדי להביע את הערכתם ותודתם לעומרי", מסבירים במרכז החסד. הנזקקים אספו 10 שקלים מכל אחד. "עבור רוב האנשים זה סכום של מה בכך, עבורם זה הרבה כסף", הם מסבירים. במרכז החסד מספרים על מתנדב שקט ומופנם, שעבד מכל הלב והנשמה למען הסועדים במקום.

מנהל מרכז החסד, משה גרוסמן, סיפר על התרגשות רבה שאחזה בנזקקים, כאשר עומרי כהן הגיע למקום. הם מחאו לו כפיים והודו לו בחום. משה גרוסמן הקריא ברכה מרגשת והנזקקים העניקו לעומרי שי שרכשו. משה גרוסמן סיפר שהוא כבר 10 שנים בתחום. "מעולם לא היה מקרה שסועדים מיוזמתם ארגנו מסיבה למתנדב שעזב. זה מראה עד כמה עומרי נכנס להם ללב".

אחד הסועדים אמר בהתרגשות ש"עומרי כמו הבן שלנו, ולפעמים יותר, הוא תמיד שירת אותנו במסירות אין קץ, באהבה רבה, תרם מעצמו ואת כל כולו, ולכן החברים החליטו להיפרד ממנו. אין ספק שהוא ייחסר לנו מאוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות