fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: נאבקו בפורץ באמצע הלילה ומנעו שוד

שמעון ברק התעורר באמצע הלילה וגילה פורץ בביתו. הוא נאבק בו עם אשתו. ברק: " אני לא בטוח שלבד הייתי מצליח להכניע אותו"
שמעון ושרה ברק (צילום: המרכז הרפואי העמק)
שמעון ושרה ברק (צילום: המרכז הרפואי העמק)

מה קורה כשאתה מתעורר באמצע הלילה ומגלה פורצים בבית שלך? לרוב אתה חוטף שוק או הלם. שמעון ושרה ברק, תושבי נצרת עילית, דווקא גילו תושייה ראויה להערכה, נאבקו בפורץ ומנעו ממנו לבצע את זממו.

שמעון ושרה ברק  (צילום: המרכז הרפואי העמק)
שמעון ושרה ברק (צילום: המרכז הרפואי העמק)

אתמול סמוך לשעה 3:00 לפנות בוקר נכנס פורץ לדירה של הזוג ברק, המתגוררים בנצרת עילית. הבעל, שמעון ברק, סיפר כי התעורר לאחר ששמע רעשים בסלון הבית. הוא יצא אל הסלון ומצא שם גבר זר. הוא החל להיאבק בפורץ. אשתו, שרה, שמעה קול נפילה והגיעה לסלון והחלה לסייע לבעלה תוך כדי שהיא מעדכנת את המשטרה שפרצו לדירתם.

המשטרה שהגיעה למקום עצרה את הפורץ וציינה לשבח את התושייה של בני הזוג ברק. בתגרה שהתפתחה בבית נפצעו בני הזוג והפורץ, והובהלו כולם לטיפול בבית חולים העמק בעפולה.

ד״ר אבישי ענבר, מנהל מיון טראומה במרכז הרפואי העמק אמר כי ״למיון הגיע זוג שנאבק בפורץ. הבעל סבל מחתכים בבית החזה, באוזן, בקרקפת וברגל, האישה עם חבלות באזור הפנים. הפורץ סבל מחתך בראש. השלושה קיבלו טיפול ושוחררו מהמיון".

 

בני הזוג ברק שיבחו אחד את השני על האומץ ועל כך שהם לא נכנעו עד להגעת המשטרה. שמעון: אני מעריץ את אשתי שלא נכנסה להלם והצטרפה למאבק שלי בשודד. אני לא בטוח שלבד הייתי מצליח להכניע אותו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות