fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: חוב לחברת ניקיון בקאנטרי עומד על כ-900 אלף שקלים

עובדי הקאנטרי קלאב בנצרת עילית לא קיבלו את שכרם במועד וטוענים כי לא הועברו הפרשות לקופות הגמל. חוב לשלוש חברות מונע אספקת סולר סדירה * בשל המצב, עבודות הכשרת הבריכה הקייצית לעונת הרחצה תקועות
קאנטרי קלאב נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)
קאנטרי קלאב נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

חברת הניקיון המספקת שירותי ניקיון לקאנטרי קלאב בנצרת עילית, פינתה השבוע את הציוד שלה מהמקום והשביתה את עבודתה עד להודעה חדשה, במחאה על כך שהיא לא מקבלת את הכספים המגיעים לה על פי החוזה, למרות פניות חוזרות ונשנות בחודשים האחרונים. גורם בקאנטרי קלאב אמר כי מדובר בחוב של 10 חודשים בגובה כ- 900 אלף שקלים. עובדי הקאנטרי קלאב, שהיו אמורים לקבל את שכרם בעשירי לחודש, לא קיבלו אותו נכון לאמצע השבוע הזה. "העובדים מיואשים, לא יודעים מה לעשות, חיים בחוסר ודאות", אומר אחד העובדים. כמו כן טוענים העובדים כי לא הועברו הפרשות לקופות גמל ולקרן ההשתלמות, למרות שהסכומים נוכו משכרם.

גורם בקאנטרי קלאב טוען כי קיים חוב לשלוש חברות שונות עבור אספקת סולר כדי לתפעל את הקאנטרי. "אין כסף לתחזק מערכות, שלא לדבר על לשפר, כואב הלב על מה שקורה כאן", אומר אחד העובדים. בימים אלו היו אמורים העובדים להתחיל בהכשרת הבריכה הקיצית לקראת עונת הרחצה הקרובה, אולם בהיעדר כסף להכשרת הבריכה, העבודות לא יוצאות לדרך, מה שאומר שספק אם לרשות המתרחצים תעמוד בקיץ בריכה קייצית, או שהיא תיפתח במועד מאוחר יותר, הרבה אחרי התחלת הקיץ.

יו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית, ראש העיר אלכס גדלקין מסר בתגובה: "זה לא סוד שהחברה לפיתוח נמצאת מזה זמן רב במצוקה כספית קשה, מצב אשר נמשך למעלה מחמש שנים. לפני מספר חודשים החליטה העירייה, בהיותה הבעלים של החברה,לשים למצב זה סוף ובצעד יוצא דופן, הוחלט לקחת הלוואה בסך 19 מיליון שקלים לטובת הבראת החברה. ההלוואה אושרה על ידי כל הגורמים הרלוואנטיים ואנו ממתינים כרגע ליישום התנאי הראשון לקבלתה -מינוי מנכ"ל לחברה. הליך המינוי נמצא בשלבי סיום ואמור להתבצע בתוך מספר ימים".

קאנטרי קלאב נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)
קאנטרי קלאב נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות