fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: דנה ליקוורניק לא תופיע ביום העצמאות כי אביה הוא חבר מועצה

היועצת המשפטית טענה לניגוד עניינים בהופעתה של דנה ליקוורניק, כי אביה רוני ליקוורניק, חבר במועצת העיר. ליקוורניק האב, בתגובה: יש כאלה בעירייה שלא עושים חשבון לכספי ציבור, ומוכנים להשקיע 100 אלף שקלים על זמר שיופיע באירועי העצמאות, במקום להשקיע 20 אלף שקלים על בת העיר, אני לא אלחם"
דנה ליקוורניק
דנה ליקוורניק (צילום: אלן סימנטוב)

באירועי יום העצמאות הקרובים, תוכננה הופעתה של דנה ליקוורניק, בת נצרת עילית ובתו של חבר המועצה רוני ליקוורניק.  כשנודע על התוכנית האומנותית והשתתפותה של ליקוורניק, היה מי שטען כי יש כאן ניגוד עניינים מובהק, בשל תפקידו של אביה.  יש הטוענים כי גם אם יש חשש לניגוד עניינים, צריך לבוא לקראתה של דנה ליקוורניק ולאפשר לה להופיע, בהיותה בת העיר שמביאה לה גאווה.

דנה ליקוורניק, זמרת אר אנד בי, בת טיפוחיו  של היוצר יוסי פיין, היא זמרת כשרונית משחר ילדותה. בגיל שבע הייתה על במת הפסטיגל. בצבא שירתה כזמרת בלהקה , כשהשתחררה למדה בבית ספר רימון.

דנה ליקוורניק
דנה ליקוורניק (צילום: אלן סימנטוב)

עלות הופעתה של ליקוורניק, בלוויית שמונה נגנים, מסתכמת כ- 20 אלף שקלים לקופת העירייה. נכון להיום המופע שלה בוטל והיא ככל הנראה לא תופיע בנצרת עילית. השבוע הדעות היו חלוקות: "אז מה אם אבא שלה חבר מועצה? זה אומר שאסור לה להופיע בבית בו נולדה וגדלה", שאלו מקורביה.  כעת מסתמן כי ליקוורניק תופיע בהתנדבות וחברי הלהקה שלה יקבלו תגמול כספי עבור הופעתם.

אביה רוני הגיב: "אני לא מתכוון להתערב ולא להיכנס לעובי הקורה בנושא הזה. אומרים שיש כאן טעם לפגם, אני לא חושב כך. כנראה שיש כאלה בעירייה שלא עושים חשבון לכספי ציבור, ומוכנים להשקיע 100 אלף שקלים על זמר שיופיע באירועי העצמאות, במקום להשקיע 20 אלף שקלים על בת העיר, שמופיעה עם שמונה נגנים. אני לא מקבל את זה, לא מבין את זה, אבל לא מתכוון להילחם בהחלטה".

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה: "העירייה החליטה השנה להזמין אמנים מקומיים להופיע על במות העצמאות בעיר, במקום אומנים מפורסמים שעלותם מאות אלפי שקלים עבור הופעה של חצי שעה ביום זה. כך עלה הרעיון להזמין את דנה ליקוורניק בת העיר וזמרת מוכשרת שמופיעה בימים אלה ברחבי הארץ. לאחר שמבקר העירייה והיועצת המשפטית העלו את סוגיית ניגוד העניינים, דנה הסכימה להופיע בהתנדבות והעירייה תשלם סכום מזערי לחברי להקתה בלבד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות