fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: האם הקאנטרי קלאב יעבור לאחריות המרכזים הקהילתיים?

"אני לא יכול לראות את הקאנטרי מדרדר אל תוך התהום ולשבת בחיבוק ידיים", אומר ראש העיר אלכס גדלקין
קאנטרי קלאב בנצרת עילית
קאנטרי קלאב בנוף הגליל (צילום: יצחק סולומון)
קאנטרי קלאב בנצרת עילית
קאנטרי קלאב בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

בניסיון למנוע העברת הקאנטרי לידיים פרטיות, בשל המשבר הכספי הקשה אליו נקלע בשנים האחרונות, ראש עיריית נצרת עילית אלכס גדלקין וסגנו אלכס גופמן, שוקלים את העברת המתקן להפעלת רשת המרכזים הקהילתיים.

מיום הקמתו לפני כעשור הקאנטרי מופעל על ידי החברה לפיתוח נצרת עילית. לאורך כל השנים המתקן לא הניב רווחים לחברה אלא להיפך צבר הפסדים שהלכו ותפחו בשנים האחרונות והפכו לגיבנת על החברה שנאלצה, בגין הוצאות המתקן, להיקלע בעצמה לקשיים כספיים. עיקר הבעיה בהתנהלות הקאנטרי נעוץ בהגדרתו כמתקן שנועד להעניק שירות לתושבים ולא מטרות רווח. חוסר הרצון להפריט את הקאנטרי, מעמיד את העירייה בפני דילמה קשה.

"אני לא יכול לראות את הקאנטרי מדרדר אל תוך התהום ולשבת בחיבוק ידיים", אומר ראש העיר גדלקין "מדובר במתקן נופש מפואר ופעיל שמספק שירות חשוב לתושבים ומצויד במיטב המתקנים החדישים. הדבר הקל ביותר היה להמשיך ולהפיל את האחריות על החברה הכלכלית אבל טובת הציבור מחייבת פתרון אמיתי ולא טיוח". בתוך כך עלה הרעיון להעביר את הפעלת הקאנטרי מידי החברה הכלכלית לידי רשת המרכזים הקהילתיים בעיר.

עוד בטרם גובשה החלטה סופית, ראש העיר כינס ביום ראשון השבוע את עובדי הקאנטרי וסיפר להם על התכנית המתגבשת. "חשוב לי שתהיו שותפים ולא תהיו תקבלו מידע משמועות", אמר גדלקין והבטיח לעובדים כי יעדכן אותם בכל החלטה שתתקבל. יצוין כי למרכזים הקהילתיים בנצרת עילית עדיין לא מונה מנכ"ל, מאז פרישתו של יורם פוסקילנסקי לפני מספר חודשים.

לכל הכתבות ב"ידיעות הגליל" לחצו על המהדורה הדיגיטלית

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות