fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: ארבעת הצמיגים ברכבו של ברטפלד נוקבו

בנו פיני ברטפלד: "כואב לי שהדברים נעשים בלב נצרת עילית ואני שואל בקול רם איפה המשטרה והשיטור העירוני"
מכוניתו של ברטלד
מכוניתו של ברטלד (צילום: עצמי)

ארבעת צמיגי רכבו של מילו ברטפלד, תושב נצרת עילית, בן 72, נוקבו בסוף השבוע האחרון. ברטפלד, בעבר עובד החברה הכלכלית, ידוע כאדם שקט ונוח, שלא מזיק לבריות. בנו הבכור, חיים ברטפלד, היה בעבר בכיר במטות של רונן פלוט ועדי ברקו, שהתמודדו לראשות העיר ומנהל כיום את מטה משה כחלון בנצרת עילית והיו כאלה שתהו האם יש קשר לצמיגים המנוקבים לפוליטיקה המקומית.

בנו פיני ברטפלד: "אבי עבר את כל מלחמות ישראל, הוא ניצול שואה, לא ברור לי ולא מובן מדוע חתכו לו את הצמיגים. כואב לי שהדברים נעשים בלב נצרת עילית ואני שואל בקול רם איפה המשטרה והשיטור העירוני, שטוענים כי הם כל הזמן מסתובבים בשטח ועל מה בדיוק אנחנו משלמים מיסים. ולאנשים שחתכו את הצמיגים: יש אלוהים בשמים והוא יעשה אתכם את החשבון".

בנו ראובן ברטפלד, עובד מפעל פרסונה: "אבא הוא אדם הגון, אין לו שונאים, וזו בריונות לשמה ואנחנו מקווים שהמשטרה תחקור ותגיע לחקר האמת. מי שעשה את מעשה הנבלה הזה ישלם בגדול. השם יעניש אותו כי אדם נורמיטיבי לא היה עושה דבר כזה. אלוהים סולח אבל אנחנו לא".

מכוניתו של ברטלד
מכוניתו של ברטלד (צילום: עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות