fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נותנת בראש

לא תכננתי להיות די.ג'יי" מספרת ליטל זוזוליה, בת 15 מנצרת עילית, "הגעתי לזה די במקרה, מצטנעת תלמידת התיכון מנצרת עילית
ליטל זוזוליה (צילום: דימיטרי זוזוליה)
ליטל זוזוליה (צילום: דימיטרי זוזוליה)

ליטל זוזוליה, תלמידה מצטיינת בתיכון אורט אלון הופיעה עם צמד הדיג'יים המפורסם עידו בי וצוקי. ליטל בת ה-15  גנבה את ההצגה באותו מופע ומאז היא מוזמנת לתקלט באירועי נוער גדולים בעיר ומחוץ לעיר. "לא תכננתי להיות די.ג'יי", היא מספרת "הגעתי לזה די במקרה לאחר שנתקלתי באולפן המשוכלל של מועדון נע"נע".

ליטל, חברה פעילה במועדון, התחילה בצפייה בבנים שמתקלטים להנאתם באולפן ובשלב מסוים אזרה אומץ והחליטה לנסות בעצמה. "התאהבתי ברגע הראשון", היא משחזרת "התחלתי ללמוד את התחום בצורה מקצועית יותר בעזרת צוות המדריכים בנע"נע ומנהלת המועדון יוליה מירגורודסקי, שתמכה בי לאורך כל הדרך".

את טבילת האש הראשונה שלה עשתה ליטל במסיבת נוער בנע"נע ולאור ההצלחה הוזמנה לתקלט עם צמד הדיג'יים המפורסם עידו בי וצוקי. "התרגשתי מאוד אבל ברגע שנכנסתי לקצב ההתרגשות חלפה ונשארתי עם ההנאה והכיף", היא משחזרת.

צמד הדיג'יים לא הפסיק להחמיא לנערה מנצרת עילית והיא הוזמנה לתקלט גם במסיבת נוער בקאנטרי ואירועי נוער מחוץ לעיר. "להיות די.ג'יי מבחינתי זה כיף אבל לא קריירה. אני נהנית מזה אבל לא מתכננת להפוך את העיסוק למקצוע".

ומה אומרים ההורים? האבא דימיטרי, גאה בבת. "ליטל היא ילדה מדהימה, טובת לב ומצטיינת בכל מה שהיא עושה. כל זמן שהיא נהנית מהעיסוק במוסיקה אנחנו איתה".

הסיפור המלא היום בעיתון "ידיעות הגליל"
» וגם: הקרניות של אולג מנצרת עילית הצילו נער מסוריה

ליטל זוזוליה (צילום: דימיטרי זוזוליה)
ליטל זוזוליה (צילום: דימיטרי זוזוליה)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות