fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נגני נגני גיטרה

"מה הסיפור? זו בסך הכול גיטרה", משתומם מאיר קרן מנצרת עילית, שיכול להיכנס לספר השיאים של גינס עם הגיטרה הכי קטנה בעולם
מאיר קרן
מאיר קרן והגיטרה (צילום: עצמי)
מאיר קרן
קונה וחמודה. מאיר קרן והגיטרה (צילום: עצמי)

האם מדובר בשיא גינס חדש: 'הגיטרה הקטנה ביותר בעולם'? אם ימצא נגן מוכשר ואמיץ, שינסה לנגן שיר שלם, הוא עלול לזכות בתואר, שכמעט משתווה לתואר אצולתי.

כך חושב מאיר קרן, איש הקולנוע מנצרת עילית, שלפני כחודש ימים, בעת חזרתו הביתה מצא את הגיטרה הקטנה ביותר בעולם, בחדר המדרגות בבניין בו מתגורר, בשכונת השלום בעיר. לנגן הוא אומנם לא יודע, אבל הגיטרה עשתה לו חשק לצלם אותה בכל מקום אפשרי בביתו, ועל כף ידו, בכדי להראות עד כמה קטנה היא, באופן יחסי.

"היא באמת קטנה וחמודה, ניסיתי לייצר צליל, אבל זה קשה מאוד, גם אם משתמשים באצבע הכי קטנה ביד, בזרת, בנגיעה אחת נוגעים בכל המיתרים יחד. הייתי רוצה לתת את הגיטרה לגיטריסט הישראלי, אבי סינגולדה, אולי הוא יצליח לנגן עליה שיר", מספר מאיר.

מדובר בפריט נדיר. גיטרה לכל דבר, עם חמישה מיתרים תקינים, אבל ללא אפשרות כוונון הצליל אותו מייצר כלי נגינה ייחודי זה. לאחר שמאיר מצא אותה, הוא ניסה למצוא עלייה כתובות או אותיות שיכולות להעיד איך הגיע לחדר מדרגות בבניין מגוריו, אך לצערו הוא לא מצא דבר.

קרן, לא רצה ליצור רעש ומהומה סביב התגלית המפתיעה, אך התמונות של הגיטרה, שהועלו על ידו לרשת החברתית פייסבוק, עשו את העבודה ללא מאמץ מצדו.

"פנתה אליי מוסיקאית מהאזור, שהתעניינה מאוד בגיטרה שמצאתי. היא טענה שצריך לבדוק ולחקור מאיפה הגיע כלי נגינה מיניאטורי זה . יכול להיות שמדובר במציאה רצינית ובעלת ערך גבוה מאוד", אמרה.

למרות ההתרגשות סביב המציאה, מאיר קרן נשאר שלב ורגוע. הוא מתייחס למציאה כאל גיטרה רגילה לכל דבר ועניין, אך קטנה יותר. לשאלה, אם ינסה למכור את הגיטרה באתר הקניות העולמי 'EBAY', הוא השיב בשלילה. "אני טכנופוב, ולא מבין שום דבר בטכנולוגיה, חוץ מזה אני לא רץ למסור אותה לאנשים אחרים, היא קטנה וחמודה. אבל מה הסיפור? זו סך הכול גיטרה!", אמר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות