fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתפללים לשלומו של סמי כהן

מועמד מפלגת העבודה לראשות עיריית נצרת עילית בבחירות האחרונות, סמי כהן, נאבק על חייו בבית החולים רמב"ם בחיפה, בעקבות פציעה אנושה. בני משפחתו ביקשו מהציבור להתפלל למענו
סמי כהן
מתפללים לשלומו. סמי כהן (צילום עצמי)
סמי כהן
מתפללים לשלומו. סמי כהן (צילום עצמי)

טרגדיה. סמי כהן, מועמד מפלגת העבודה לראשות עירית נצרת עילית בבחירות האחרונות נפצע אנושות בתאונת דרכים בחמישי שעבר. כהן היה בדרכו הביתה, לאחר עוד יום עבודה שגרתי בתחנת המוניות בה הוא עובד בחיפה. באזור נשר הרכב נתקע, כהן ירד כדי לבדוק מה קרה ולהזמין גרר, לפתע הגיע למקום רכב אחר ופגע בו קשות. לכהן נגרמו נזקים קשים בכל חלקי גופו.

בנו, רועי כהן, מיהר לפרסם הודעה בפרשת החברתית, בה ביקש ממי שמכיר את אביו להתפלל למענו. השמועה על פציעתו הקשה של כהן הכתה בעיר כרעם ביום בהיר, שכן כהן היה איש אהוד וחביב וזכה להערכה רבה בקרב רבים.

בבחירות האחרונות התמודד כהן, (69), סגן אלוף במיל', 45 שנים תושב העיר, לראשות העיר מטעם מפלגת העבודה, אותה ניסה לשקם לאחר שנים ארוכות של גסיסה, אך כשל מול שמעון גפסו וליה שמטוב, וקיבל רק 4.5 אחוזים מקולות הבוחרים, הישג שאפילו לא הקנה לו מקום במועצת העיר. בעידן מנחם אריאב, ראש העיר הקודם, ניהל בהצלחה את הקאנטרי קלאב בעיר וזכה למחמאות רבות מהתושבים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות