fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משיקום השכונות לתפקיד בכיר במשרד השיכון

קבלו את סימה חמו ממגדל העמק, שזוכה למחמאות מקיר לקיר על תפקודה
סימה חמו עם ראש עיריית נצרת עילית (צילום: עצמי)
סימה חמו עם ראש עיריית נצרת עילית (צילום: עצמי)

סימה חמו, מנהלת פרויקט שיקום שכונות בנצרת עילית, נבחרה לסגנית מנהל מחוז הצפון במשרד השיכון. חמו, התחילה את עבודתה לפני 19 שנים במשרד השיכון בתפקיד עוזרת אכלוס. בהנהלת פרויקט שיקום שכונות בנצרת עילית הגיבו השבוע ברגשות מעורבים לקידומה של המנהלת סימה חמו, תושבת מגדל העמק, לתפקיד סגנית מנהל המחוז.

סימה חמו עם ראש עיריית נצרת עילית (צילום: עצמי)
סימה חמו עם ראש עיריית נצרת עילית (צילום: עצמי)

לצד השמחה והפרגון להצלחה של חמו, נשמעו גם דברי עצב על האפשרות כי, בעקבות הקידום, תאלץ להיפרד מתפקידה ולא תשמש יותר כמנהל הפרויקט. "סימה היא האמא של פרויקט שיקום שכונות בנצרת עילית. היא מקצועית, מסורה ומאוד אכפתית. היא הביאה לתפקיד את הנשמה ועשה אותו באופן שיהיה קשה מאוד להיכנס לנעליה", סיפר אחד העובדים.

גם בני תמים מנהלה של סימה, הרעיף עליה שבחים: "כל אדם עושה את התפקיד שהוא ממלא וסימה עשתה את התפקיד בצורה הכי טובה שיש"

סימה חמו אמרה בישיבת עבודה, כי היא זוקפת את הצלחתה למנהל בני תמים, שתמך וליווה אותה מבחינה מקצועית. "בני הוא בשבילי מודל לחיקוי. לפני 18 שנים כשהייתי בתפקיד עוזרת אכלוס בתחום הפיזי הוא לימד אותי להתייחס לתושבי השכונה  כמו אל בני משפחה ולבתים המשופצים כמו אל הבית הפרטי שלי. זאת המנטרה שאני עובדת לפיה כל השנים ואיתה אני מתכוונת להמשיך", אמרה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות