fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה ילדים בני 3 צריכים ללמוד על האיסלאם?

חבר מועצת העיר בנצרת עילית זאב הרטמן פנה למשרד החינוך בדרישה להסבר מדוע ילדי גן לילך בעיר צריכים ללמוד על הנצרות והאסלאם יחד עם ילדי הגן של המגזר הערבי. משרד החינוך: "זו תוכנית פדגוגית ערכית וחברתית"
זאב הרטמן
זאב הרטמן (צילום ארכיון)

"משרד החינוך מאמץ תכניות לימודים של ארגוני שמאל קיצוני", כך טוען חבר מועצת העיר נצרת עילית והמתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות, זאב הרטמן, לאחר שגילה כי ילדי גן לילך, בני השלוש וחצי ילמדו על הנצרות והאסלאם יחד עם ילדי הגן במגזר הערבי.

הורי הילדים כועסים לאחר שהתברר להם כי משרד החינוך מקדם את הפעילות. הרטמן: "הורים רבים פנו אליי, הם לא מבינים למה הילדים שלהם צריכים ללמוד על האיסלאם".

זאב הרטמן
מאוכזב. זאב הרטמן (צילום ארכיון)

הרטמן בדק את הנושא וגילה כי מדובר בתכנית שאימץ משרד החינוך במספר מחוזות ומי שמפעילה את הפרויקט היא עמותת "אפשר אחרת", המתמקדת בחינוך לרב-תרבותיות בקרב בתי הספר ובקהילה.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "מדובר בתוכנית פדגוגית ערכית וחברתית המאושרת על ידי מטה המשרד הראשי". עוד נמסר כי זומנה פגישה בין כל הגופים הקשורים לצורך "קיום חשיבה חיובית, דיאלוג ורב שיח משותף, מעמיק, בונה ומקדם בעניין זה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות