fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליברמן: "אלכס גדלקין מקריב על המזבח חברות רבת שנים"

כך מאשים יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שיו"ר הסניף שלו בנצרת עילית מסרב לתמוך במועמדת המפלגה לראשות העיר, ליה שמטוב
אביגדור ליברמן וליה שמטוב
ח"כ אביגדור ליברמן וליה שמטוב (צילום: יצחק סולמון)

 

אביגדור ליברמן וליה שמטוב
ח"כ אביגדור ליברמן וליה שמטוב (צילום: יצחק סולמון)

"גדלקין לא מקבל את דין התנועה ויורק לבאר ממנה שתה. הוא אינו ראוי לאמון הציבור", זועם חבר הכנסת ויושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שהגיע היום (ראשון) לנצרת עילית לחזק את ידי המתמודדת לראשות העיר, ליה שמטוב, וזימן לפגישה גם את יושב ראש הסניף בעיר, אלכס גדלקין, שהודיע כי הוא מסרב להגיע למפגש התומכים במטה של שמטוב. "חבל שהוא מקריב על המזבח חברות רבת שנים", אומר ליברמן.

ליברמן מגלה כי לגדלקין הוצע להיות מספר 2 ברשימתה של שמטוב. "נפגשנו איתו הרבה פעמים, אין עיר בה השקענו כל כך הרבה מאמצים על מנת לאחד כוחות, מקווה שהבחור יקבל החלטה נכונה לתמוך בליה לראשות העיר", אמר ליברמן, שהבהיר כי "מי שלא יקבל את דין התנועה לא יוכל להיות בה".

בסקרים שמטוב מתקשה להמריא. "אני פחות מאמין בסקרים ויותר באמונה ובעבודה קשה", אומר ח"כ ליברמן, ב-1999 מינה צמח פרסמה סקר שאני לא עובר את אחוז החסימה וקיבלנו ארבעה מנדטים", הוא מגלה, "אמונה בצדקת הדרך צריכה להנחות את מי שעוסק בפוליטיקה".

גדלקין בתגובה: "ביקשנו להיפגש עם ליברמן, הובהר לנו שהפגישה תהיה במשרדה של ליה, הוחלט לא להיענות לבקשה. ביקשנו שליברמן יבוא למשרדים שלנו, נענינו בשלילה, אנשים כעסו, התחממו, מדובר בפעילים מרכזיים של המפלגה, כולם תומכים בי ובעבודתי. אנחנו מעריכים מאוד את אביגדור ליברמן, ואנחנו מאמינים כי הציבור לא יוכל להתעלם מהעשייה שלנו ביום הבחירות".

הראיון המלא עם ליברמן ביום שישי ב"ידיעות הגליל"

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות