fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא לטוס לתורכיה"

"לא נפרנס מדינה שלא מכבדת אותנו", אומר חבר ועד העובדים במפעל התעשייה הצבאית בנצרת עילית, בעקבות התבטואיויתיו הקשות של ארדואן
טורקיה
טורקיה (צילום: פנתרמדיה)
 יוסי דרוסקין צילום עצמי
יוסי דרוסקין צילום עצמי

ועדי העובדים ברחבי מדינת ישראל החליטו לחזור ולהחרים את התיירות לתורכיה, בדיוק כשזו התחילה להתאושש, אחרי ארבע שנים של חרם, לאחר משט המרמרה, בעקבות דבריו הקשים של ראש ממשלת תורכיה, ארדואן, כנגד מדינת ישראל והטענה שלו לפיה ישראל מבצעת רצח עם בעזה ושהיא ברברית מהיטלר.

יוסי דרוסקין, חבר ועד העובדים של מפעל התעשייה הצבאית בנצרת עילית, אמר שהועד לא רוצה לפגוע בסוכני הנסיעות, לכן הם צריכים לארגן חלופות כמו איי יוון, קפריסין ומדינות ידידותיות אחרות באגן הים התיכון.

דרוסקין: "סיימנו לארגן נופש לעובדים בכרתים, חשבנו לארגן להם נופשון באנטליה, עכשיו אין סיכוי שזה יקרה. אני ממליץ לכל עם ישראל לא לנסוע למקום בו תושבי מדינת ישראל אינם רצויים, ועם כל הצער שבדבר, אנחנו לא רצויים בתורכיה. הישראלים לא היו שם ארבע שנים, לא יקרה כלום אם לא ניסע לשם עוד 100 שנה. לא ניתן פרנסה למדינה שלא מכבדת אותנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות