fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השף הפרזנטור

השף אלעד לוי מנצרת עלית מוביל את קמפיין הפרסום לפסטיבל "שף תאכל". החוזר לחורף חם של מטעמים וריחות מהמטבח של אימא
השף אלעד לוי (צילום: יעל צור)
השף אלעד לוי (צילום: יעל צור)
השף אלעד לוי (צילום: יעל צור)
השף אלעד לוי (צילום: יעל צור)

השף אלעד לוי בן ה 30 נולד וגדל בנצרת עלית וגדל בין המטבחים במסעדות שסבו וסבתו ניהלו באזור הצפון. אולם מאז שהחליט שהוא גם בעניין באוכל הוא פרס כנפיים והיום הוא השף של המסעדה מצליחה בתל אביב , מסעדת שארפ אנד שיין הידועה. אולי היום אלעד גר בתל אביב, אבל כשהוא נזכר בצפון הוא גם חושב על האוכל שאכל בבית הוריו ובבית סבתא ולכן השנה הוא יגיש מנה מיוחד לאורחי הפסטיבל – "הקובה של סבתא".

פסטיבל "שף תאכל", פסטיבל המסעדות הגדול של ישראל המציע מנה ראשונה, עיקרית וקינוח במחיר של 89 שקלים בלבד לארוחה חוזר לחגיגת מנות, טעמים, ריחות ותבשילים שיעמדו הפעם בסימן הוקרה לאמהות של השפים, כי הרי מאחורי כל שף מצליח עומדת אימא במטבח, ממנה למד הבן את סוד הטעם הטוב, את הטריקים הקטנים כמו גם שמטבחה של אימו עיצב את עולמו כשף בוגר.

במשך 10 ימי פסטיבל "שף תאכל" יציגו השפים והמסעדות מכל רחבי הארץ המשתתפות באירוע מנה אחת או שתיים בתפריטי הפסטיבל המוקדשים לאימא הפרטית של שף המסעדה. מנה ייחודית המבוססת על מתכונים ביתיים או נוצרה בהשפעתה של האם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות