fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרב של חייו

עשרות אלפי שקלים דרושים להצלת חייו של אילון קליחובסקי מקיבוץ בית השיטה. החברים התארגנו במטרה לגייס כספים
אילון קליחובסקי ובני משפחתו (צילום עצמי)
אילון קליחובסקי ובני משפחתו (צילום עצמי)

כבר שנה וחצי שאילון קליחובסקי בן 49, נשוי ואב לשלושה בן הקיבוץ בית השיטה השכן, נלחם במחלת הסרטן. במסגרת הבדיקות שנערכו לאילון, מותאמות לו בימים אלו תרופות ניסיוניות שאינן נכללות עדיין בסל התרופות שמעניק משקד הבריאות.

חבריו של אילון החליטו להרים את הכפפה והתגייסו למשימה חשובה: לגייס את הכספים הנדרשים לסדרת הבדיקות וכן לרכישת התרופות שרק הן יכולות להציל את חייו של אילון.

אילון קליחובסקי ובני משפחתו (צילום עצמי)
אילון קליחובסקי ובני משפחתו (צילום עצמי)

בין המובילים של הקרב על חייו של אילון, נמצא חברו זיו ברץ. "אני רוצה להודות לכל החברים מהקיבוץ, מההרחבה ומכל רחבי הארץ שנרתמו ונרתמים יום יום למשימה החשובה", אומר זיו ומציין כי בימים אלו סיים אילון סדרת בדיקות נרחבת שעלתה 50,000 שקל ואמורה להתאים לאילון את התרופות. "לאחר התאמת התרופות המדויקת מתחילה עכשיו המשימה האמיתית – גיוס של 30 אלף שקלים לכל חודש של טיפולים", אומר זיו ומוסיף: "ביום שישי הבא אנו מקיימים אירוע התרמה גדול ובמקביל אפשר לתרום בחשבון שפתחנו בבנק יהב בעפולה. אנו עושים את המלחמה בשביל אילון וכמובן בשביל רעייתו המדהימה ושלושת ילדיו הנפלאים שכולם שותפים למשימה החשובה".

במשפחת קליחובסקי אסירי תודה לשלל הנרתמים והתורמים למשימה החשובה. "בני המשפחה נפעמים ונרגשים לאור ההתגייסות. אני מקווה מאד שכסף לא יהיה המחסום להציל את חייו של אילון". פרטים נוספים בדף הפייסבוק 'חברים בשביל אילון'.

תרומות ניתן להעביר לבנק יהב סניף 245 עפולה מספר חשבון 68929 או לכתובת: זיו ברץ, קיבוץ בית השיטה מיקוד 1080100 ליצירת קשר : 052-7818181.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות