fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוארך מעצרו של החשוד בפעילות תג מחיר ביקנעם

דב הירש, עורך דינו של החשוד: המשטרה הסירה מעל מרשי שורה ארוכה של חשדות בנוגע לאירועים שאין לו כל קשר אליהם. נתמודד בבית המשפט עם האישום בנוגע לאירוע בודד שגם לו אין דבר וחצי דבר עם פעילות המכונה תג מחיר
תג מחיר בפורדיס
תג מחיר בפורדיס (באדיבות כתב קול ישראל בערבית ברייה גמיל)

בבית משפט השלום בנצרת הוארך היום (ראשון) מעצרו של החשוד אדיר יוסף ביומיים, לאחר שנציג המשטרה מסר לבית המשפט הודעה כי ביום רביעי הקרוב יוגש נגד החשוד כתב אישום. כפי שצוין בהארכת המעצר שהתקיימה בשבוע שעבר המשטרה שבה והודיעה גם היום, כי תגיש נגד החשוד אישום בגין אירוע אחד בלבד בעיר יקנעם.

עו"ד דב הירש   צילום: יח"צ
עו"ד דב הירש צילום: יח"צ

בבקשה הראשונה להארכת מעצרו של אדיר יוסף נטען, כי יש כנגדו ראיות אודות שורה ארוכה של אירועים המכונים תג מחיר. בין היתר נטען, כי המשטרה מייחסת לו מעורבות גם באירועים אחרים מחוץ ליקנעם – בפוריידיס ובאום אל פאחם.  יתרה מכך, בהודעה שמסר מפקדת משטרת עפולה סנ"צ איתן מנשה, ביום מעצרו של החשוד, הוא דיבר על כך שנלכד אדם שהינו חלק מארגון ושהוא לא פעל לבדו במסגרת פעילות המכונה תג מחיר. היום, מסר נציג המשטרה בדיון רס"מ ארז זיו, כי בכוונת התביעה להגיש כתב אישום בגין אירוע אחד בלבד ביקנעם.

דב הירש, עורך דינו של אדיר יוסף, אמר לאחר הדיון: "נוכחתי לדעת היום בבית המשפט, כי צו ההיגיון פעל על חוקרי המשטרה והם הסירו מעל מרשי שורה ארוכה של חשדות בנוגע לדברים שאין לו כל קשר אליהם. אנו נתמודד בבית המשפט עם האישום אודות אירוע אחד בלבד וגם הוא על רקע שאין לו דבר וחצי דבר עם מה שמכונה אירועי תג מחיר.

"חוקרי המשטרה עשו את מלאכתם וטוב שהגיעו לאמת אשר עליה דיברתי למן הרגע הראשון. צר לי כי  ביום המעצר  דווח על חשדות המיוחסים למרשי שכעת נשמעים מופרכים שלא לומר מגוחכים. טוב יעשו בכירי משטרת ישראל אם יימנעו מליטול מבית המשפט את תפקידו ולא ינסו להרשיע אדם שעה לאחר מעצרו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות