fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ההורים מתכוונים לעלות לירושלים ולהחזיר את הילדים ממסע בראשית

הורים מנצרת עילית מודאגים בשל יציאת ילדיהם למסע בראשית. את סוף השבוע הם אמורים לעשות בירושלים. "מסוכן שם, לא רוצים שהילדים שלנו יגיעו לירושלים", הבהירו למנהלת, שהסבירה כי הדבר אינו באחריותה. "כנראה שהם מחכים שיקרה אסון", זועמים ההורים.
ירושלים
ירושלים (צילום מאתר פנתרמדיה)

הפיגוע הרצחני ביום שלישי בבוקר, בבית כנסת בירושלים, במהלכו פרצו מחבלים חמושים לבית הכנסת והחלו לטבוח במתפללים השלווים, הצליח להלחיץ גם את הורי תלמידי בית הספר אורט אלון בנצרת עילית, שבילו השבוע במסגרת מסע ישראלי ברחבי הארץ. על פי התכנון המוקדם, התלמידים, שהחלו את מסעם בנגב, היו אמורים להגיע ביום חמישי בלילה לירושלים, ולעשות את סוף השבוע בעיר הבירה, שהביטחון הוא ממנה והלאה בחודשים האחרונים.

עשרות הורים לחוצים ומודאגים התקשרו למנהלת בית הספר, אורנה פישר אריאב, וביקשו הבהרות. "מסוכן שם, לא רוצים שהילדים שלנו יגיעו לירושלים, לא נסכים שהם יהיו שם, גם במחיר שנבוא לירושלים ונחזיר באופן אישי את הילדים הביתה", הבהירו ההורים.

אחת האמהות אמרה לידיעות הגליל: "הבהרנו לאורנה שאם המסלול לא ישונה נבוא וניקח את הילדים הביתה. לא נסכים שהילדים שלנו יהיו בירושלים בימים קשים אלו, בהם כמעט כל יום מתבצע שם פיגוע. אף אחד לא יכול להבטיח את שלום ילדינו בירושלים". אותה אמא הוסיפה: "אין לנו טענה וחצי טענה למנהלת בית הספר, אנחנו יודעים שהיא עושה את המקסימום למען התלמידים, וכמו שאנחנו היינו בלחץ גם היא הייתה".

המנהלת פישר אריאב הבינה את המצוקה בה נמצאים ההורים, ביקשה לעזור להם, אולם הסבירה כי הדבר אינו נתון בידיה אלא בידי מנהלת בראשית, שאחראית על מסע ישראלי. "אם בית הספר היה מארגן את הטיול, לא הייתה לי בעיה לשנות את המסלול או להחזיר הביתה את התלמידים. כאן אין לי שום אפשרות לעשות זאת", הסבירה המנהלת.

יש לציין כי שבועות ארוכים לפני היציאה למסע ישראלי, ביקשו ההורים הבהרות והובטח להם שהמסע מאובטח ולא צפויה שום בעיה. לאחר ששוחחה עם נציגי מנהלת בראשית, הבהירו האחרונים למנהלת כי אין שום כוונה לשנות את מסלול הטיול וכי אין כל התראות ביטחוניות. "כנראה שהם מחכים שיקרה אסון", זעמו ההורים, "גם בבית הכנסת לא הייתה כל התראה וזה נגמר באסון קשה".

ביום רביעי בערב, התקיימה פגישה בין ההורים למנהלת בית הספר. יש לציין כי הפגישה התקיימה אחרי סגירת הגיליון, ואחרי שלא מעט תלמידים התקשרו להורים, הודיעו כי הם נהנים מאוד במסע, אבל יחד עם זאת חוששים מאוד מהשהות באזור ירושלים, מה שהלחיץ עוד יותר את ההורים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות