fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גפסו נפגש עם הכומר נדאף וחיזק את פעילותו לגיוס נוצרים לצה"ל

גפסו לכומר נאדף: "לחיות בדו קיום זו לא סיסמה, אלא דרך חיים. כדי שזה יקרה צריך לשלב חובות וזכויות ולדאוג שגם ערבים נוצרים יתרמו בשירות בצה"ל או בשירות אזרחי"
גפסו בפגישתו עם הכומר נדאף (צילום: עצמי)
גפסו בפגישתו עם הכומר נדאף (צילום: עצמי)

ראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו, ביקר את האב גבריאל נדאף, כומר העדה היוונית-אורתודוכסית בנצרת והמנהיג הרוחני של פורום גיוס בני העדה הנוצרית לצה"ל שבנו הותקף השבוע. גפסו הגיע לביתו של הכומר נאדף יחד עם יו"ר סניף הליכוד בנצרת פאדי חורי.

מטרת הביקור הייתה לחזק את ידיו של נאדף ולתמוך בו על פועלו בנושא גיוס ערבים נוצרים לצה"ל. בעקבות פעילות זו, נאלץ הכומר להתמודד עם איומים על חייו ועל חיי בני משפחתו. "אתה פועל באומץ ובאמונה ראויים להערצה", אמר גפסו לכומר נאדף, "לחיות בדו קיום זו לא סיסמה, אלא דרך חיים. כדי שזה יקרה צריך לשלב חובות וזכויות ולדאוג שגם ערבים נוצרים יתרמו בשירות בצה"ל או בשירות אזרחי".

גפסו אמר, כי מאז החל הכומר נאדף בפעילותו, חלה עלייה משמעותית במספר הנוצרים המתגייסים לצה"ל, בקרב תושבי נצרת עילית. הוא ציין, כי השירות תורם גם לנוצרים ומאפשר להם נקודת פתיחה טובה יותר להשתלבות בחברה הישראלית, "השירות בצה"ל גורם להם להרגיש שייכים למדינה ובסופו של דבר הם  יוצאים נשכרים ממנו השירות בצה"ל".

הכומר נאדף הודה לגפסו ואמר כי בכוונתו להמשיך בפעילותו ולא להרפות ממנה חרף הקשיים.

גפסו בפגישתו עם הכומר נדאף (צילום: עצמי)
גפסו בפגישתו עם הכומר נדאף (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות