fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גליאנה ביילינסון ילדת הפלא של נצרת עילית

היא רק בת 5 וחצי וכבר צופים לה עתיד גדול בעולם הריקודים. "היא סוחפת את הקהל עם הקסם האישי שלה וכריזמה של כוכבת אמיתית" אמר מאמנה יקיר קוגן
ילדת פלא. גליאנה ביילינסון (צילום: עצמי)
ילדת פלא. גליאנה ביילינסון (צילום: עצמי)

גליאנה ביילינסון, עוד לא בת שש, וכבר מחזיקה בתואר המכובד אלופת ישראל בריקודים סלוניים לילדים לשנת 2013. היא רוקדת מגיל 3 ומופיעה על במות אירועים ברחבי הארץ במסגרת בית הספר לריקוד "ספורטי דאנס" בנצרת עילית בניהולו של יקיר קוגן תושב העיר.

ביילינסון רוקדת חמש עד שבע שעות בכל שבוע וקוגן רקדן ברמה בינלאומית שזכה בפרסים ראשונים בתחרויות ריקוד בארץ ובעולם צופה לה עתיד גדול. "היא הגיעה לסטודיו ביישנית, אבל מהר מאוד קיבלה ביטחון עצמי ופיתחה את הכישרון הטבעי שלה לריקוד" סיפר קוגן. "כשגליאנה עולה על הבמה היא סוחפת את הקהל עם הקסם האישי שלה וכריזמה של כוכבת אמיתית".

בסטודיו "ספורטי דאנס" לומדים 150 ילדים ומבוגרים, חלקם מופיעים בתכניות טלוויזיה ובערוץ הילדים. קוגן החליט בצעד יוצא דופן, שגליאנה תלווה אותו בקטע ריקוד ותופיע לצידו על הבמה. הוא לא תיאר לעצמו שהמופע יהפוך ללהיט מבוקש עם צפיות רבות ביו טיוב ושיתופים רבים בפייסבוק. קוגן: "הופענו בפסטיבל ריקודים בראשל"צ והקהל לא הפסיק למחוא כפיים. גליאנה זכתה לתגובות מדהימות ואנחנו מתכוננים לקראת תחרות ריקודים נוספת שתתקיים באוקטובר".

אמה של גליאנה, אירה: "גליאנה מתייחסת לריקוד ברצינות גדולה, היא לא מפסידה אף שיעור והיא מאוד רוצה להמשיך ולהשקיע בתחום לצד הלימודים בבית הספר. היא מה שנקרא רקדנית מלידה והאמת שהיא רוקדת עוד לפני זה, עוד כשהייתה בבטן".

ילדת פלא. גליאנה ביילינסון (צילום: עצמי)
ילדת פלא. גליאנה ביילינסון (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות