fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברקו: "מעולם לא לקחתי שוחד"

חבר מועצת העיר סא"ל במיל' עדי ברקו שמתמודד לראשות עיריית נצרת עילית מגיב על ההחלטה להגיש נגדו כתב אישום בגין שוחד. "זו היתה תמימות פוליטית ללא כוונת זדון"
עדי ברקו
אוכיח את חפותי. עדי ברקו (צילום: פרטי)

חבר מועצת העיר נצרת עילית עדי ברקו הודף את הכותרות היום לאחר שפרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדו ונגד ראש העירייה שמעון גפסו כתב אישום לבית המשפט המחוזי בנצרת, בגין עבירת שוחד הקשורה לפיטוריה של עובדת עירייה.  ברקו מתמודד לראשות העירייה בבחירות המוניציפליות שיתקיימו בחודש אוקטובר. 

ברקו: "אני מכבד את רשויות החוק, מאמין בחפותי ומתכוון לזכות באמון הציבור בנצרת עילית במועמדות לראשות העיר. אני מתמודד עד הניצחון ומאמין בחפותי המוחלטת. כתב האישום שהועבר אל פרקליטי הבוקר (יום שלישי) מבקש להאשים אותי בעבירת שוחד לכאורה, עקב מעורבות בפיטוריה של עובדת בחברה הכלכלית. ברצוני להבהיר כי מעולם לא לקחתי שוחד, לא בכסף, לא במשאבים אחרים, לא בהבטחות למינויים ולא בכל דרך אחרת. גם כתב האישום אינו טוען ולו לרגע, כי לקחתי כסף או טובות הנאה אחרות לכיסי או כי הבטחתי הבטחות אחרות. כתב האישום בענייני, כפי שהוגש היום, מתייחס אך ורק למקרה פיטוריה של העובדת בחברה הכלכלית".

עוד הוסיף: "את כל הקריירה שלי עשיתי בצבא עד לתפקיד סגן אלוף ולצערי, המעבר מהחיים הצבאיים לאזרחות לווה בחוסר הבנה של האינטרסים והאינטריגות המובילים, לא חשבתי כי יתכן ויהיה בזה משהו שלילי. אכן תמימות פוליטית, אולם בשום אופן לא כוונת זדון או כוונה להפר את אמון הציבור בי. זמן מה לאחר מכן, התפטרתי מתפקידיי כממלא מקום, כסגן וכחבר הנהלת (דירקטור) החברה הכלכלית, כמו גם מסיעת עורי עיר, לאחר שראיתי איך הדברים מתנהלים. בהתנהלותי האישית והציבורית אני רואה לנגד עיני אך ורק את האינטרס הציבורי ואת הצורך להגן על שלום הציבור".

לדברי ברקו הוא משוכנע כי יוכל להגן על עצמו בבית המשפט ויוכיח לציבור בנצרת עילית כי הוא חף משפע. "לכן, כל עוד החוק מאפשר לי להציג מועמדותי, וכך הוא המצב כיום, הרי שאעשה זאת ובמקביל אלחם להוכחת חפותי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות