fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביום שני הקרוב: מבצע 13 יוצא לדרך

ביוזמת עמותת ישמח משה והעומד בראשה נוריאל כהן, יחגגו 13 נערים ממשפחות נזקקות בנצרת עילית, בר מצווה מרגשת
נוריאל כהן
נוריאל כהן (צילום: יצחק סולומון)
נוריאל כהן
נוריאל כהן (צילום: יצחק סולומון)

ביום שני הקרוב יצא לפועל מבצע 13 בו יחגגו באירוע מרגש אחד בר מצווה ל- 13 נערים ממשפחות שאין באפשרותם לחגוג אירוע בסדר גודל כזה. מי שעומד מאחורי הפרויקט הוא יו"ר הקרן "ישמח משה" מנצרת עלית, נוריאל כהן, הפועלת למעלה מ-20 שנה. בדרך כלל עוסקת בחלוקת מוצרים ומצרכים מידי חמישי למשפחות נזקקות, אבל הפעם מדובר במבצע מיוחד ומבורך.

נוריאל כהן שחלם על הפרויקט הזה במשך שנים, פועל מזה שלושה וחצי חודשים לקיומו. "עשינו מסע התרמות, הצבנו לנו יעדים, זמן ומטרות והנה זה יוצא לפועל", הוא מספר בהתרגשות גדולה, "לקחנו חברת הפקה שתעזור לנו להפיק את הערב הזה בצורה הטובה ביותר. עומד להיות ערב בלתי נשכח עבורנו וכמובן עבור הילדים המקסימים. לערב הזה מתוכננות שלל אטרקציות, כל ילד יקבל זוג אופניים, שעון, סט בגדים ואירוע שמח במיוחד עם עוד מספר הפתעות שאני לא רוצה לחשוף.

ביום שני עלו הנערים הנרגשים לתורה. כל ילד קיבל את סט התפילין שלו שכולל כיפה, סידור, טלית וכיסוי לתפילין רקום בשמו. "קשה לי לתאר את ההרגשה שלי בימים אלו, רגשות מעורבים של התרגשות ופחד", מוסיף כהן, "הכל צריך להיות מוכן, אני לא מתפשר על שום דבר. עבדנו קשה, ימים ולילות על מנת לזכות לחיוך רחב מהמשפחות ומהילדים, שלצערנו לא היו יכולים לקבל ערב כזה. אנחנו עושים את זה ממקום מאוד נקי וטוב ואני כאדם דתי מאמין שאם עושים דבר לשם שמיים גם מקבלים עזרה מהיושב במרומים. שמחתי להכיר אנשים טובים, שהמטרה שלנו נגעה לליבם והם מרצונם הטוב, רובם בהתנדבות באו ועזרו. 80 אחוז מהמשאבים נתרמו והשאר שילמנו דרך העמותה".

האירוע יתקיים באולמי גראנד פאלאס בנצרת עילית. "היו קשיים בדרך, אבל ידעתי תמיד שהקב"ה יהיה לצידי, הכל מתגמד בהשוואה לסיפוק ולהנאה להם זכיתי מהילדים החוגגים", מסכם נוריאל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות