fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אנחנו בתקופה טובה, מהטובות שהיו בחמש השנים האחרונות"

אומר ליעד אלמליח, בלם הפועל נצרת עילית, מהשחקנים הטובים והיציבים של הקבוצה * על הדרבי נגד הפועל עפולה: "מכינים את עצמנו פיזית ומנטאלית למשחק, צפוי משחק לא קל, נגד קבוצה טובה שעשתה סדרה מדהימה"
ליעד אלמליח
ליעד אלמליח (צילום: חג'אג'רחאל)

"אנחנו בתקופה טובה, מהטובות שהיו פה – 5 השנים האחרונות", אומר ליעד אלמליח, בלם הפועל נצרת עילית, מהשחקנים הטובים והיציבים של הקבוצה.

ליעד אלמליח
ליעד אלמליח (צילום: חג'אג'רחאל)

אחרי שקבוצתו העפילה למקום ה- 8 בטבלה, המוביל בסיום הליגה הסדירה לפליאוף העליון, לשם מכוונת הקבוצה, אלמליח לא ממהר לצאת בהצהרות. "אנחנו לא במרדף אחר מחמאות והצגות, אלא אך ורק אחרי דרך ונקודות שיקדמו אותנו לעבר המטרה".

על דרבי העמקים בשישי נגד הפועל עפולה, אומר אלמליח: "אנחנו מכינים את עצמנו פיזית ומנטאלית למשחק, צפוי משחק לא קל, נגד קבוצה טובה שעשתה סדרה מדהימה, צפוי משחק טוב ומעניין, אני קורא לקהל שלנו להגיע ולעודד. התמיכה שלהם חשובה לנו".

-הולכים לנצח בעפולה?

"לכל משחק אנחנו באים במטרה לנצח. עפולה קבוצה מצוינת שנמצאת גם כן בתקופה טובה ובעלת אותן מטרות, צפוי קרב מעניין מאוד של שתי קבוצות צפוניות חזקות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות