fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: אח אנס חוסה בבית אבות בצפון

הנאשם ניצל את מחלתה של המתלוננת, הסובלת מלקות בכושרה השכלי, ומחוסר יכולת לתת הסכמה חופשית, ואנס אותה וביצע בה מעשים מגונים
קשיש
אילוסטרציה: פנרמדיה

פרקליטות מחוז צפון הגישה לפני זמן קצר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד אח מוסמך בבית אבות באזור הצפון בן 44 בגין ביצוע עבירות של אינוס ומעשה מגונה בנסיבות אינוס במטופלת חוסה בבית אבות.

מכתב האישום עולה כי לפני שבוע תייצב הנאשם לעבודתו במחלקת תשושי הנפש בבית האבות ,שם היה אמור לעבוד עד השעה 23:00. סמוך לשעה 19:00, לאחר שניתנה למטופלים ארוחת הערב ולקראת הכנתם ללינה, הציג הנאשם בפני הצוות המטפל במחלקה טענת כזב לפיה המתלוננת צריכה להיבדק על ידי הפסיכיאטר של בית האבות עד השעה 21:00, ולכן יש להלבישה בשמלה או בחלוק.

בין השעות 20:00-20:30, לאחר שהמתלוננת הולבשה בהתאם להנחיותיו של הנאשם, הוציא הנאשם את המתלוננת מהמחלקה, בניגוד לנהלי בית האבות. הנאשם הוביל את המתלוננת לחצר בית האבות, נתן לה סיגריה ולאחר שעישן יחד עמה, הובילה לאחד מחדרי הטיפולים וסגר את הדלת, אחז בגופה, הושיבה והתיישב לידה.

הנאשם ניצל את מחלתה של המתלוננת, הסובלת מלקות בכושרה השכלי, ומחוסר יכולת לתת הסכמה חופשית, ואנס אותה וביצע בה מעשים מגונים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות