fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפה הכבוד? כלבים עושים צורכיהם ברחבת יד לבנים בנצרת עילית

המקום מצולם ומחובר למוקד העירוני. "כנראה שזה לא מעניין אף אחד בעירייה", אומרים תושבים בכעס. אב שכול: "עצוב לי"
מקום מצולם 24 שעות ביממה. רחבת בית יד לבנים (צילום: עצמי)

בעוד שבועיים יגיעו מאות תושבים לבית יד לבנים בנצרת עילית, ויתייחדו עם זכר הנופלים במערכות ישראל. עשרות חללים, בני נצרת עילית, נפלו במרוצת השנים על הגנת המדינה, אבל יש אנשים שכנראה עבורם המקום הזה לא אומר יותר מדי. מסתבר שרחבת הדשא שצמודה לבית יד לבנים בנצרת עילית, הפכה למקום מפגש לבעלי כלבים, שדואגים שהכלבים שלהם יעשו את צורכיהם על הדשא.

מצולם 24 שעות ביממה. רחבת בית יד לבנים (צילום: עצמי)

"זה קורה כל הזמן, אלו אנשים בלי בושה, בלי כבוד, וחבל שלא מטפלים בהם", אומרת תושבת, המתגוררת בסמוך למקום, ומספרת כי הנושא של אנשים שמגיעים עם הכלבים כדי שיטילו את מימיהם ויעשו את צורכיהם במקום הפכו כבר לשגרה.

יצוין כי המקום מצולם 24 שעות ביממה ובמוקד העירוני אפשר בקלות לראות את התופעה ולהגיע לאנשים שמחללים את המקום ואת זכר החללים. "כנראה שזה לא מעניין אף אחד בעירייה", אומרים תושבים.

אב שכול מנצרת עילית, שהתבקש להתייחס לדברים, הגיב בזעם: "חבל שיש אנשים קטנים שלא יודעים לכבד את זכר הנופלים. זה עצוב לי באופן אישי ואני חושב שצריך להיות עצוב לכל איש במדינה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "העירייה פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למגר את התופעה הן באמצעות פעילות הסברה ממוקדת לבעלי כלבים והן באמצעות פעילות אכיפה מחמירה והטלת קנסות גבוהים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות