fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורטל אופק סוגרת מעגל

בגיל שנתיים וחצי היא לקתה בלוקמיה אותה ניצחה והחלימה. עכשיו היא עושה ככל יכולתה להקל על ילדים חולים בסרטן. היא מארגנת ב- 3 בינואר מסיבת זומבה בקיבוץ מזרע, שכל הכנסותיו תרומה לעמותת "חיים" למען ילדים חולים בסרטן
אורטל אופק (צילום: דוד חבר)
אורטל אופק (צילום: דוד חבר)
אורטל אופק (צילום: דוד חבר)
אורטל אופק (צילום: דוד חבר)

"זו זכות גדולה עבורי", אומרת אורטל אופק מתל עדשים, צעירה בת 28, שמארגנת ב- 3 בינואר הקרוב מסיבת זומבה בקיבוץ מזרע (אולם גורן 19:30), שכל הכנסותיו תרומה לעמותת "חיים" למען ילדים חולים בסרטן. זהו האירוע השלישי שאורטל אופק מארגנת למען ילדים חולים בסרטן.

הנושא קרוב ללבה של אורטל, שמאחוריה מסתתר סיפור חיים לא פשוט עם הפי אנד. כשהייתה בת שנתיים וחצי לקתה בלוקמיה. היא נאבקה במחלה הקשה והצליחה לנצח אותה בגדול. אורטל הקימה משפחה, נישאה לניר והיא אמא לבן בשם ליאו, בן שנה ותשעה חודשים.

אורטל אופק, בעלת סטודיו לספורט לנשים במרחביה 'הסטודיו של אורטל אופק', לא בחרה מקרה בעמותת "חיים". "זו העמותה שעזרה לי כשהייתי חולה, הם ארגנו ימי כיף, ימי הולדת בבית החולים, הם דאגו שנשכח את השגרה הקשה של המחלה והכאב. הם עושים דברים גדולים ועבורי זו דרך לסגור מעגל, לעזור לילדים שנמצאים במצב בו אני הייתי".

במסיבה שתתקיים בתחילת 2015 תארח אורטל את מריו גוטיירז, שנחשב לגורו של הזומבה בארץ. "תושבי האזור מוזמנים לסייע למאמץ הזה, להרים תרומה ולהקל ולו במעט על ילדים חולים", אומרת אורטל.

הכתבה המורחבת ביום שישי בעיתון "ידיעות הגליל"

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות