fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זניה ברקמן: "כל מה שעבדנו עליו באימונים קרה במשחק"

בלם הפועל נצרת עילית, זניה ברקמן, לא אוהב את הדיבורים שמקלים ראש בניצחון על הרצליה החלשה * "בליגה הזאת אין קבוצה גרועה, ביום טוב כל קבוצה יכולה לנצח כל אחת"
זניה ברקמן (מספר 5) במשחק האחרון נגד בני לוד (צילום חגאג רחאל)
זניה ברקמן (מספר 5) (צילום חגאג רחאל)

"שמח שחזרנו למסלול הניצחונות, ניצלנו את כל המצבים שהיו לנו , משהו שהיה חסר בשבוע שעבר, החדות מול השער, ועכשיו אנחנו מתרכזים ומתכוננים למשחק נגד עפולה", אמר בלם הפועל נצרת עילית, זניה ברקמן, לאחר הניצחון המשכנע של קבוצתו על מכבי הרצליה.

זניה ברקמן (מספר 5) במשחק האחרון נגד בני לוד (צילום חגאג רחאל)
זניה ברקמן (מספר 5) (צילום חגאג רחאל)

ברקמן, שעושה עונה מצוינת מבחינה אישית, אומר שכעת הקבוצה צריכה להמשיך את המומנטום ולצבור כמה שיותר נקודות שיקרבו את קבוצתו למטרה המוצהרת. "בעזרת השם נמשיך ביכולת שלנו מהתקופה האחרונה", הוא אומר.

– יש כאלה שאומרים שאין לכם מה להיכנס לאופוריה כי מכבי הרצליה הייתה גרועה, לא ברמה של ליגה לאומית

"שיפסיקו לזלזל בקבוצות היריבה, בליגה הזאת אין קבוצה גרועה, ביום טוב כל קבוצה יכולה לנצח כל אחת. הרצליה בתקופה האחרונה עשתה ניצחונות מול קבוצות כמעט צמרת, ומי שמנצחת את קטמון בחוץ לא יכולה להיות בקוצה גרועה. מה שהכריע במשחק הזה היו שני השערים הראשונים בתחילת המשחק, שהכניסו אותם להלם ולא קל להתאושש מזה. הצוות המקצועי הכין אותנו מצויין  לקראת המשחק וכל מה שעבדנו עליו באימונים קרה במשחק".

-עכשיו אתם בעמדת זינוק מצוינת לפליאוף העליון

"לא יודע אם אנחנו קרובים לשם   כי עוד מוקדם לדבר על זה, אבל כמובן שזאת המטרה שלנו, ונעשה הכל כדי להיות שם, זו המטרה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות