fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועכשיו: עמיר נוי נגד הפועל עפולה

יושב ראש הפועל עפולה לשעבר, עמיר נוי, לא נשאר חייב והגיב בתקיפות למכתב שהוציאה נגדו עמותת הפועל עפולה בעניין המאמן לשעבר עידן בראון
עמיר נוי (צילום עצמי)
עמיר נוי (צילום עצמי)

יושב ראש הפועל עפולה, עמיר נוי, לא נשאר חייב לאחר המכתב שהוציאה נגדו עמותת הפועל עפולה ופרסומו עורר הדים רבים ברחוב הספורטיבי בעפולה.

במכתב שפורסם היו האשמות קשות כלפי נוי, בפרשת המאמן המפוטר, עידן בראון. נוי השיב במכתב משלו, באמצעות עורך הדין אלון לבנת מקריית ביאליק.

הסיפור המלא פורסם  אתמול באתר בלינקר.

"מרשי רואה בחומרה רבה את האמור במכתבכם המהווה הוצאת לשון הרע על כל המשתמע מכך במיוחד הפצת נוסח מכתבכם בכל אפיקי התקשורת המקומיים", נכתב בפתיחת המכתב והודגש כי "מרשי דוחה בכל תוקף את האמור".

עו"ד לבנת עוקץ: "נראה על פניו כי אם הייתם מתייעצים עם גורם משפטי כלשהו, לבטח לא הייתם מוציאים מכתב שכזה, החתום על ידי גורם לא ידוע מטעם העמותה".

בסעיף  4 במכתב נכתב: "לגופו של עניין, ההסכם בין העמותה לבין עידן בראון נחתם בהסכמתם המלאה עם העמותה. מעיון בהסכם העסקה (10א'), ההסכם בין המאמן לעמותה נכנס לתוקפו מאחר ועבר את הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל על כל סעיפיו".

דוחה את הטענות. מכתב התגובה של עמיר נוי
דוחה את הטענות. מכתב התגובה של עמיר נוי

"העמותה חויבה על פי ההסכם"

"וזאת ועוד, בבוררות בין העמותה לעידן בראון, שבוצעה על ידי ההתאחדות לכדורגל וזאת גם על פי סעיפי ההסכם, שנערך עוד טרם הוצאת מכתבכם, חויבה העמותה על פי סעיפי ההסכם בלבד, שכאמור אושרו על ידי העמותה והבקרה התקציבית של ההתאחדות".

סעיף מספר 5 במכתב אומר: "אין כל קשר בין מכתבכם למציאות ולעובדות נוכח המקרה והוצאת שמו של מרשי לרע (עמיר נוי י. ס.) תוך הוצאת מכתב מאיים על חיוב, חתום על ידי גורם בעמותה, שאפילו לא רושם את שמו, מהווה מעשה שלא יעשה, במיוחד למרשי שהשקיע את מירב זמנו בהתנדבות לעמותה".

סעיף 6 במכתב של עו"ד לבנת נכתב במפורש כי "על פי חוק איסור לשון הרע, מרשי זכאי לפיצוי ע"ס 100 אלף שקל ללא הוכחת נזק שבנדון".

בסעיף מספר 7 דורש עו"ד לבנת התנצלות מעמותת הפועל עפולה ו"באותה מידה שדאגתם לפרסם את תוכנו" ואם לא הוא מאיים לתבוע אותם רשמית בבית המשפט "דבר שיגרור אחריו תשלום בגין פיצוי, הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין".

יש לציין כי מאז החלפת המכתבים בין הצדדים נרשם שקט בגזרה ומאז לא היה דין ודברים בין הצדדים.

תגובת הפועל עפולה תובא לכשתתקבל.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות