fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועידת העמקים השלישית לפיתוח כלכלי יוצאת לדרך

שר הכלכלה אלי כהן, ראשי רשויות, עיתונאים בכירים ומבשרי החקלאות החדשה- כולם יגיעו לוועידת העמקים השלישית לפיתוח כלכלית שתתקיים במכללת עמק יזרעאל.
ועידת העמקים בשנה שעברה
ועידת העמקים בשנה שעברה

ועידת העמקים, היא פרי יוזמת עמותת 'אופק לתעסוקה- מעברים בעמק', התומכת מעודדת ומייצרת שיתופי פעולה אזוריים בתחום התעסוקה, היזמות והעסקים. הועידה תעלה על סדר היום את השינויים המתחוללים בכלכלה הישראלית בדגש על האזור שבין המועצה האזורית זבולון למועצה האזורית עמק המעיינות, וכיצד שינויים אלו משתלבים עם אורח החיים האופייני לאזור. שותפים לוועידה המועצה האזורית עמק יזרעאל, מועצה אזורית מגידו, מועצה אזורית זבולון, מועצה אזורית עמק המעיינות , עיריית עפולה, "מעוף" – הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, המכללה האקדמית עמק יזרעאל ובנק לאומי.

ועידת העמקים בשנה שעברה
ועידת העמקים בשנה שעברה

הועידה תיפתח בראיון מיוחד שיערוך כתב ערוץ 10, אלי לוי, עם שר הכלכלה אלי כהן, בו יציג השר את מדיניותו בנוגע לאזור. לאחר מכן יתקיים פאנל מרתק של ראשי ערים ומועצות אזוריות אשר ידברו על שיתופי הפעולה ומרקם החיים המיוחד והרגיש באזור. לאחר מכן יתקיים פאנל בהשתתפות מומחים בתחום החדשנות החקלאית שיבחנו האם מאזור העמקים, ממנו יצאה בשורת החקלאות העברית, תצא גם בשורת החקלאות החדשה. הועידה תינעל עם הרצאתה של העורכת הכלכלית של ערוץ 2, קרן מרציאנו, שתספר על השילוב בין כלכלה לתקשורת.

מנכ"לית עמותת אופק לתעסוקה "מעברים בעמק״, ליאת וייסבוך: "השנה, ועידת העמקים עשירה במיוחד בתוכן איכותי אשר יציב על סדר היום את האתגרים העומדים בפני האזור, מעמק זבולון ועד עמק המעיינות. תושבי הצפון ,ולא רק הם, מוזמנים ליטול חלק ביום המרתק הזה, שאין לי ספק שהנושאים שיועלו בו ישפיעו על האזור כולו".

הועידה תקיים ב16.11.2017 במכללת עמק יזרעאל. לפרטים והרשמה: www.calcalit-con.com לפרטים נוספים ותיאום ראיונות והגעת כלי תקשורת, יש לפנות לאחיקם, יועץ התקשורת של הוועידה, בטלפון 0506205335

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות