fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועדות המועצה ללא הפסקה

רווחה, תמיכות, תרבות, קשרי חוץ, קידום עסקים, חינוך, איכות סביבה, ספורט ואפילו ייזום אירועים להנצחת נפגעי טרור – כל הנושאים הללו נדונו לאחרונה בוועדות מועצת עיריית נצרת עילית
מלחמה במגפה - צוות "מה קורונה". רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)
בזום. רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)

אילו הייתה מתקיימת אליפות ארצית בנושא פעילות ועדות מועצת העיר, נצרת עילית הייתה ללא ספק זוכה במקום הראשון.

במהלך החודשים האחרונים התכנסו לא פחות מעשר ועדות שונות ומגוונות ודנו באופן רציני ואינטנסיבי בנושאים הקשורים לתחומן בהרכב של חברי מועצה ונציגי ציבור. "אני לא מכיר עוד מועצת עיר שפעילה כל כך ושמתנהלת באופן רציני כל כך בכל הקשור להתנהלות ועדות העירייה", מסר סגן ראש העיר, אלכס גופמן.

רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)
רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)

כך, למשל, ועדת הרווחה בראשות חבר המועצה, נוריאל כהן, ובהשתתפות חברי המועצה, דוד שינאן, אלכס גנטמן ומנחם גנדל, דנה במשך קרוב לשעתיים בסוגיית הגדלת מספר הסטודנטים מקרב תושבי העיר העוברים הכשרה מעשית בתחומי עבודה סוציאלית במטרה לשלבם בתעסוקה באגף הרווחה, ובכך לחזק את הקשר שלהם לעיר ולעודד אותם להשתקע בה. כמו כן ניתנה סקירה על אירועים מיוחדים בתחומי הרווחה והערכות לחלוקת חבילות מזון למשפחות נזקקות לפסח.
הוועדה לקידום עסקים בראשות אלכס גופמן, דנה בנושא חיזוק עסקים קטנים ושיתוף הפעולה עם מעו"ף הפועל מטעם משרד הכלכלה. ועדת נוער וצעירים קיימה את ישיבתה בבית קק"ל למצוינות, ובין היתר דנה בנושא הטמעת התכנית הישובית של קרן רש"י "נצרת עילית במרכז", במטרה לחזק את מעורבותם של הצעירים ובני הנוער בחיי הקהילה. ועדת ההתיישבות, בהשתתפות חברי המועצה, אלכס גדלקין, מנחם גנדל, מיטל כהן ונציגי הגרעין התורני-ציוני, "תורת החיים" והר יונה ג', עסקה בסוגיית הגדלת מקומות התעסוקה לטובת האוכלוסייה הדתית והחילונית וכן קידום תעסוקה לנוער וצעירים ויצירת תכניות תעסוקה ייעודיות לחופשות בחגים ובקיץ. ועדת קשרי חוץ בראשות חברת המועצה אלה אידוב, המליצה להעמיק את הקשר עם הערים התאומות ולבחון אפשרות לקיים כינוס בין לאומי בנושא חילופי ידע בנושאים אורבניים ופיתוח העיר.
ראש העיר, רונן פלוט, שיבח את חברי מועצת העיר ונציגי הציבור על פעילותם הרצינית והאינטנסיבית בתחומי הוועדות השונות. "חברי מועצת העיר תורמים מזמנם הפרטי ופועלים ברצינות ובאחריות למען העיר ותושביה, דבר זה ראוי להערכה מיוחדת", אמר פלוט וציין כי חברי המועצה פועלים בהתנדבות מלאה ואינם מקבלים שכר בגין פעילותם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות