fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ויזה אמריקאית לתעשיינים מהצפון

בכירי התעשיינים בצפון ייפגשו עם נציגים פדרליים של מדינות מתועשות בארצות הברית ,תחת הכותרת "תעשיין ישראלי- מחפש להתרחב בשוק בארצות הברית"?
ליאור אפלבאום, מנהל מרחב הצפון (צילום עצמי)
ליאור אפלבאום, מנהל מרחב הצפון (צילום עצמי)

תחת הכותרת "תעשיין ישראלי- מחפש להתרחב בשוק בארצות הברית"? תערוך התאחדות התעשיינים – מרחב צפון בשיתוף המיזם SELECTUSA כנס המיועד למנכ"לים, מנהלים בכירים, דירקטורים בתעשייה ותעשיינים בצפון המעוניינים להרחיב את עסקיהם בארצות הברית באמצעות פתיחת קווי ייצור נוספים ומרכזים לוגיסטים מעבר לים. הכנס ייערך בבית התעשיינים רחוב בעלי המלאכה 18 בחיפה. בכנס, המיועד לתעשיינים הרוצים לפתוח קו ייצור נוסף בארצות הברית ו'או שירות לוגיסטי סמוך ללקוחותיהם במדינה זו, ישתתפו נציגים פדרליים של מדינות שונות בארצות הברית הפועלות בישראל.

ליאור אפלבאום, מנהל מרחב הצפון (צילום עצמי)
ליאור אפלבאום, מנהל מרחב הצפון (צילום עצמי)

בין הדוברים בכנסף  ליאור אפלבאום, מנהל מרחב הצפון בהתאחדות התעשיינים ודני קטריבס, מנהל אגף סחר חוץ וקשרים בינלאומיים בהתאחדות, ואיריאה קוק, נספחת מסחרית בשגרירות ארצות הברית בישראל, תציג את פרוייקט SELEKTUSA. הרצאה על כלכלת ארצות הברית יישא ארווין פומרנץ, יו"ר פורום נציגי המדינות בארצות הברית.

לאחר מכן יתקיים מפגש בלתי פורמלי 'אחד אחד על אחד' של תעשיינים צפוניים עם נציגי המדינות השונות, שבמהלכו יוכלו המשתתפים ללמוד על אודות איתור שותפים עסקיים בארצות הברית, היכן כדאי להשקיע בה, להתוודע אל משאבים ותמריצים חדשניים לעסקים במדינה, היבטים מעשיים של התרחבות עסקית ועוד.

לקראת הכנס אומר ליאור אפלבאום כי הכנס ינגיש ויזמן לתעשיינים בצפון הזדמנות מצוינת להיכרות עם האפשרויות הפתוחות בפניהם בשוק האמריקני,  "אין כמו לימוד ממקור ראשון ומניסיונם של אחרים. מכאן חשיבותו הרבה של הכנס שיאפשר, כצפוי, למנכ"לים של מפעלי תעשייה  ולמנהלים בכירים בה להתוודע אל האפשרות להרחיב את עסקיהם בארצות הברית, המהווה מנוע ומנוף צמיחה חשוב ועצמתי. מפעלים רבים המעוניינים לשרוד בתנאי שוק מורכבים במשק הישראלי ובסביבה רגולטורית מקומית לא פשוטה, מקימים, במקביל לביסוס עסקיהם בישראל, גם שלוחות ייצור ולוגיסטיקה בחו"ל קרוב יותר ללקוחותיהם הפוטנציאלים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות