fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ובמקום הראשון: תיכון בית רבקה חב"ד בנצרת עלית

בית הספר זכה בתחרות בתחום מדעים ארצית. התחרות נערכה במדעטק חיפה ועסקה בחקר תופעות מדעיות
תעשו כבוד לתלמידים (צילום עצמי)
תעשו כבוד לתלמידים הזוכים (צילום עצמי)

בתחרות התמודדו תלמידי כתות י"א מכל הארץ הלומדים את תכנית מוט"ל -מדע וטכנולוגיה לכול , המופעלת על ידי משרד החינוך, בניהולה של ד"ר רונית פרץ, ענת אסולין, המפקחת הארצית במקצועות המדע והטכנולוגיה טובה גולן מומחית בתחום החקר.

תעשו כבוד לתלמידים (צילום עצמי)
תעשו כבוד לתלמידים הזוכים (צילום עצמי)

המשתתפות בתחרות הן תלמידות "בית רבקה"- חב"ד נצרת עילית במגמת 5 יח"ל במדעים, שעבדו על פרויקט החקר שלהן מתחילת שנת הלימודים בהתמדה. "בתחרות הציגו התלמידות בפני צוות השופטים ובפני שאר המשתתפים את תהליך המחקר שלהן, את ההשערה הממצאים והמסקנות. בסיום התחרות זכו תלמידות תיכון בית רבקה במקום הראשון וקיבלו ציון 100 על עבודת החקר, התהליך והצגתו" סיפרה בגאווה מנהלת בית הספר, הרבנית זלתה הרצל.

חלק מהניקוד לו זכו התלמידות ניתן להן על רעיון מקורי לחקר בתחום מאוד רלוונטי ונחקר בעולם המדע, וכן  על הביצוע והתהליך המקצועי שלווה בהדרכתה של המורה  נועה קניג.

ראש העיר רונן פלוט  ברך על ההישג של בית הספר והתלמידות "זהו הישג נוסף שמצטרף לרשימה המפוארת של הישגי מערכת החינוך העירונית ברמה הארצית" אמר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות