fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התנדבות זה בדם שלהם

שלומי בליתי ובנו מני הם מתנדבים בולטים למען הקהילה במגדל העמק * האב משמש כדירקטור בעמותת "כולנו ילדים" * הבן מכהן מני בהתנדבות מלאה כיו״ר ועדת ביקורת באגודת הסטודנטים של מכללת עמק יזרעאל
שלומי ומני בליתי (צילום עצמי)
שלומי ומני בליתי (צילום עצמי)

שלומי בליתי ממגדל העמק ובנו מני התנדבו לקורס סע״ר (סיוע עצמי ראשוני), שהתקיים בשבוע שעבר. הקורס נערך מטעם עיריית מגדל העמק וכלל מספר מתנדבים העיר ומיישובי עמק יזרעאל העזרה וההתנדבות במשפחה היא משהו שעובר בד.נ.א המשפחתי ולראייה השתלבותם של שלומי האב ומני הבן במספר עמותות וארגונים בהתנדבות מלאה.

שלומי ומני בליתי (צילום עצמי)
שלומי ומני בליתי (צילום עצמי)

שלומי בן 59 מתנדב למעלה משנתיים בעמותת ״כולם ילדנו״ ומשמש כדירקטור בעמותה. את העמותה הקים חבר הכנסת לשעבר, חיים דיין. העמותה הינה חברה ללא כוונת רווח אשר מטרתה העיקרית היא צמצום הפערים הלימודיים, אשר חלקם הגדול נובעים מתזונה לקויה/חוסר תזונה של ילדים משכבות מצוקה, על ידי אספקת כריכים וסלטי בריאות ישירות למוסדות החינוך. בנוסף, עם הניסיון שצבר והרזומה העשיר, שלומי התמודד לדירקטוריון הארצי בחברת המים ״מקורות״ בה הוא עובד ונבחר מבין המתמודדים אשר הגישו מועמדותם לששת המועמדים הסופיים לתפקיד הדירקטור.

מני בן ה 26 תושב ויליד העיר מגדל העמק מכהן כרכז אזורי בעמותת ״פוש״, עמותה התנדבותית המעניקה שיעורי עזר ללא תשלום לתלמידים מרקע סוציו-אקונומי מוחלש. העמותה מאתרת את הזקוקים לעזרה בלימודים ופועלת לקידום ושיפור סיכוייהם לסיים את בית הספר בהצלחה.

כמו כן, מכהן מני בהתנדבות מלאה כיו״ר ועדת ביקורת באגודת הסטודנטים של מכללת עמק יזרעאל, בתפקיד בעל אחריות של ביקורת ופיקוח על הנעשה בתוך אגודת הסטודנטים יחד עם חברי הועדה. מני עתיד לסיים בעוד כחודשיים את התואר הראשון, B.A במדע המדינה ובקרימינולוגיה.

בנוסף, משמש מני כפעיל חברתי והיה נציג הצעירים במקום הרביעי ברשימתו של חבר מועצת העיר והמתמודד לראשות העיר מגדל העמק  יקי בן חיים. בתור נציג הצעירים הצליח בליטי הצעיר לסחוף אחריו צעירים רבים במסע הבחירות ולארגן כנסים גדולים, חוגי בית מלאים ולייצר עניין רב סביב הבחירות בעיר בקרב הצעירים בני המקום.

מני בעל חוש פוליטי חזק, ואם תשאלו אותו היכן הוא רואה עצמו בעוד כמה שנים או לחילופין בבחירות הבאות בעיר, הוא בוודאי יגיד שירצה להיות חבר מועצת עיר משפיע, תורם ומוביל. בעתיד היותר רחוק אנחנו יודעים כי הוא רואה את ראשות העיר מגדל העמק ולאחריה את הכנסת כמטרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות