fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התנגש ברכב ובבדיקת נשיפון נמצא בגופו פי 6 אלכוהול

בהמשך החקירה התברר גם  כי החשוד נהג ברכב ללא ביטוח וללא רישיון נהיגה  לאחר שנפסל לנהיגה ע"י בית המשפט  בשל נהיגה בשכרות במקרה אחר. החשוד נעצר והוגש נגדו כתב אישום, במקביל הרכב בו נהג נתפס והושבת למשך 30 ימים
גבר בשנות ה-30 לחייו נרצח באירוע דקירה בכפר כנא הצילום: דורון גולן
גבר בשנות ה-30 לחייו נרצח באירוע דקירה בכפר כנא הצילום: דורון גולן

הודעה על תאונת דרכים התקבלה במשטרה ברחוב ירושלים בעפולה, שבה מעורבים שני רכבים. לדברי המודיע נהג הרכב התנגש ברכבו מאחור ונגרם לו נזק. השוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה במסגרתה עיכבו את הנהג המעורב בתאונה –  תושב עפולה בן 45 כשמפיו נודף ריח חזק של אלכוהול.

ניידת משטרה | צילום: דורון גולן
ניידת משטרה | צילום: דורון גולן

בבדיקת נשיפון נמצא בגופו של הנהג המעורב בתאונה-  1390 מיקרוגרם אלכוהול בליטר אויר נשוף – כמעט פי 6 מהכמות המותרת.

בהמשך החקירה התברר גם  כי החשוד נהג ברכב ללא ביטוח וללא רישיון נהיגה  לאחר שנפסל לנהיגה ע"י בית המשפט  בשל נהיגה בשכרות במקרה אחר. החשוד נעצר והוגש נגדו כתב אישום, במקביל הרכב בו נהג נתפס והושבת למשך 30 ימים.

מהמשטרה נמסר: "נהיגה בהשפעת אלכוהול הינה עבירה חמורה המסכנת את הנהג ומשתמשי הדרך, מחקרים רבים מצביעים על פגיעה בכושר השיפוט, במיומנויות הנהיגה, הוא מאריך משמעותית את זמן התגובה של הנהג, מטשטש את כושר הראייה, מאריך את זמן ההתאוששות מסנוור, גורם לתחושת עייפות ואף מגביר את תחושת הביטחון העצמי של הנהג ואת תחושת השליטה על הרכב"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות