fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התלמידים הגשימו את החלום של הקשישים ללכת לים

רגע לפני שהתכנית השנתית "קשר בין דורי" מסתיימת, במסגרתה מתנדבים תלמידים במרכז הקשיש, הם הגשימו לקשישים את החלום ולקחו אותם ליום כיף בחוף הים, שם לא ביקרו שנים ארוכות
התלמידים והקשישים בחוף הים (צילום עצמי)
התלמידים והקשישים בחוף הים (צילום עצמי)

35 תלמידי כיתה ח׳ בבית הספר יערת העמק במגדל העמק, הגשימו לאחרונה משאלת לב של קשישים רבים מהעיר.

התלמידים והקשישים בחוף הים (צילום עצמי)
התלמידים והקשישים בחוף הים (צילום עצמי)

לאורך שנת הלימודים האחרונה התנדבו התלמידים במסגרת התוכנית הלימודית ״הקשר הבין-דורי״ של קרן דליה ואלי הורביץ ועמותת "תובנות בחינוך", במסגרתה ביקרו במרכז הקשיש בעיר ואימצו את הקשישים במקום. התלמידים הגיעו אחת לשבוע ובחגים למרכז וקיימו פעילויות משותפות עם הקשישים שקיימו ביקורי גומלין בבית הספר, שם השתתפו בשיעורים יחד עם התלמידים.

כחלק מהפעילות שאלו התלמידים את הקשישים היכן ירצו לקיים את מפגש הסיכום של הפרויקט. כל 35 הקשישים ללא יוצא מן הכלל בחרו ללכת לחוף הים שם לא בילו במשך שנים ואחדים מהם לא היו בים מעולם.

ואכן, לפני מספר ימים, רגע לפני סיום הלימודים, יצאה לדרך הפעילות המשותפת כאשר הקשישים, חלקם סיעודיים עם כסאות גלגלים והליכונים התרגשו מהמחווה, שכללה ארוחת בוקר שהכינו הילדים שאפילו הרימו על ידיהם את הקשישים עד לשפת הים.

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי ברדה, התייחס למחווה ואמר: "מחווה מרגשת של בני הנוער לאזרחים הוותיקים יוצקת תוכן לערכים שאנו מקנים להם בנושא 'כבוד האדם', 'כיבוד אב ואם', 'והדרת פני זקן' ו'אל תשכחני לעת זקנה'".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות