fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"השערים של חוליו סזאר חסרים לנו"

בהפועל נצרת עילית טרודים בבעיית הבקעת השערים * חוליו סזאר שאמור היה לפתור את הבעיה מתקשה להבקיע * גם חופשת המולדת בברזיל לא סייעה
חוליו סזאר בפעולה (צילום חגאג רחאל
חוליו סזאר בפעולה (צילום חגאג רחאל

מה עובר על החלוץ הברזילאי, חוליו סזאר, שמתקשה לספק את הסחורה ושובת מהבקעות. "השערים שלו בהחלט חסרים לנו", אומרים בהפועל נצרת עילית.

חוליו סזאר בפעולה (צילום חגאג רחאל
חוליו סזאר בפעולה (צילום חגאג רחאל

במאזנו של החלוץ שני שערי ליגה בלבד (הפועל חדרה והפועל רמת גן) ועוד פנדל אחד (מכבי הרצליה). "בהחלט לא מספיק, ציפינו ממנו להרבה יותר", מודים בנצרת עילית.

לפני כחודש יצא חוליו סזאר לחופשת מולדת בת שבוע בברזיל, במהלך פגרת השזרוע, כדי לבקר את אשתו ואת בתו. בנצרת עילית קיוו שהחופשה תחזיר אותו לארץ רענן ובכוחות מחודשים, אלא שמאז חזר לא כבש אפילו  פעם אחת.

בנצרת עילית אומרים כי מדובר במקצוען אמיתי, אחד שעולה למגרש כדי לתת את כל כולו למען הקבוצה. "הוא משקיע, עובד קשה באימונים ובמשחקים, אבל לא מצליח להבקיע", אומרים בסביבתו, "יש לו ביקורת עצמית גבוהה, הוא יודע שהביאו אותו לכבוש שערים ויודע שכרגע הוא לא מספק את הסחורה".

גם בחדר ההלבשה נחשב חוליו סזאר לאחד השחקנים האהודים בקרב השחקנים. לנצרת עילית אופציה להאריך את החוזה שלו גם בעונה הבאה, אלא שאם לא יחול שינוי דרסטי בנושא כיבוש שערים, ספק אם הוא יוחתם לעונה נוספת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות