fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"השנה הייתה צריכה להיות השנה שלי"

שנהר מורד קיווה לתקוע סוף סוף יתד בהרכב קבוצת נעוריו, הפועל עפולה, אלא שפציעה קשה שיבשה לו את התכניות
שנהר מורד
שנהר מורד

"מרגיש שהשנה הייתה צריכה להיות השנה שלי, הייתי צריף לקבל את הבמה להוכיח את עצמי, אני רואה שהשנה הרבה צעירים מקבלים הזדמנות ומאמין שגם אני הייתי מקבל", אומר הקשר שנהר מורד, שכבר שנים מסומן כבעל פוטנציאל וכהבטחה גדולה, אך מתקשה לפרוץ ונאלץ לנדוד לקבוצות בליגה א'.

שנהר מורד
שנהר מורד

לרוע מזלו נפצע שנהר מורד באחד מאימוני פתיחת העונה, תחת ראובן עטר. בתיקול במשחקון פנימי עם גיזי דורבור, הוא שבר את השוקית, ורגלו גובסה למשך חודשיים, כשחודש וחצי כלל היה אסור לו לדרוך על הרגל. רק בעוד שבועיים יסיר את הגבס ויתברר האם הרגל החלימה והוא יכול לחזור לפעילות.

כמי שהושאל בשנים האחרונות למגדל העמק ולאסי גלבוע, שנהר מורד מצהיר כי נמאס לו לנדוד. "רוצה לשחק בבית, במקום בו גדלתי, לתקוע יתד בהפועל עפולה", הוא אומר, ומצהיר: "מקווה לחזור כמה שיותר מהר למגרשים, שהפציעה תהיה מאחורי ושבהפועל עפולה יתנו לי קרדיט".

-ראובן עטר עזב, בן זקן המאמן, זה טוב לך?

"אין לי מושג ואני בקושי מכיר את עטר או את בני בן זקן. לא יודע מי היה מאמין בי ונותן לי במה. הכל תלוי בי ואני צריך להוכיח למאמן שאני ראוי לשחק בהפועל עפולה. לצערי נפצעתי בעונה שהרגשתי שזו הולכת להיות העונה שלי, אבל אני לא מתייאש, לא מרים ידיים, כרע אני צריך להחלים וכשאחזור חובת ההוכחה תהיה עלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות