fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השחקניות ממגדל העמק סגרו מעגל

מגדל העמק הינה בית יוצר של שחקני קולנוע, טלוויזיה ותאטרון וביניהם רותם זיסמן והילה סעדה שגדלו והתחנכו יחד באותם בתי ספר. לפני שבוע סגרו מעגל שהגיעו לבקר את הדמויות המרכזיות בילדותן ואת ראש העיר אלי ברדה
הילה סעדה ורותם זיסמן עם ראש העיר אלי ברדה (צילום עצמי)
הילה סעדה ורותם זיסמן עם ראש העיר אלי ברדה (צילום עצמי)

"בית חרושת לשחקנים" זה הכינוי לו זכתה מגדל העמק בעקבות רשימה ארוכה של שחקני קולנוע, טלוויזיה ותאטרון שהחלו את דרכם בעיר הקטנה וכבשו את המסכים, המרקעים והבמות המובילות בכל הארץ. אם העיר הקטנה שדרות בדרום זכתה ובצדק לכינוי "עיר המוזיקה" אזי מגדל העמק היא ללא ספק עיר של אומנויות הבמה שבתחומה פועל כ-40 שנה תאטרון קהילתי וכ-20 שנה תאטרון מרוקאי הראשון שהוקם בישראל והוציאה מתוכה מספר גבוה ביותר של שחקנים בהשוואה למספר התושבים.

הילה סעדה ורותם זיסמן עם ראש העיר אלי ברדה (צילום עצמי)
הילה סעדה ורותם זיסמן עם ראש העיר אלי ברדה (צילום עצמי)

בין השמות הגדולים שצמחו במגדל העמק אפשר לציין את יעקב כהן, משה אבגי, רונית אבגי ז"ל ויפה לוי המוכרים בכל בית בישראל לצד שחקני תאטרון שמשחקים בתאטראות המובילים בישראל ומוכרים לחובבי הז'אנר וביניהם פלורה סעדה, אורי זגורי, אני דדון, שי לוי, ערן פרץ, יהב קדוש וכמובן שחקני התאטרון המרוקאי שנוסד בעיר לפני 17 שנה ומנוהל על ידי אשר כהן והצמיח שמות גדולים כגון יאיר פורטל, מוטי חמו, מכלוף קדוש, רפי כהן, כרמית דנינו, סילביה ממן, שוש כהן, אסתר משען, מארקי ממן, יפה לוי ועוד רבים וטובים.

אך עושה רושם שמי שנחשבות לדור הבא של השחקניות בארץ הן השחקניות רותם זיסמן-כהן והילה סעדה שאף הן גדלו במגדל העמק ואפילו היו בנות אותה שכבה בבתי הספר "עליזה בגין" ו"יערת העמק". ביום שישי האחרון הגיעו השתיים לעיר לצילומים בעיר ילדותן, במסגרת פרויקט "קרוב-לבית" שהקדיש יום שידורים שלם בערוץ 10. במהלך הצילומים ביקרו השתיים בבתי הספר בו למדו, במתנ"ס העירוני ובהיכל התאטרון שם שיחקו בילדותן, באולפן ההקלטות הוותיק של גבי גויכמן ונפגשו גם עם ראש העיר אלי ברדה, שפרגן לשתיים על הצלחתן ואמר "האדם הוא תבנית נוף מולדתו, יש משהו מיוחד במגדל העמק שמצמיחה אנשים איכותיים ומצליחנים בהרבה תחומים כך גם באמנויות הבמה ולכן העיר מגדל העמק יכולה להתגאות בשורה ארוכה של שחקנים שגדלו, התחנכו והצליחו ברמה הלאומית וביניהן הילה ורותם" אמר ברדה והוסיף: "בכל הזדמנות ומעל כל במה הן זוכרות היכן גדלו ומאין הגיעו ולא מפסיקות לפרגן למגדל העמק זה מרגש אותי ואני גאה בהן".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות