fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השאיפה: להגיע לכל פצוע תוך 90 שניות ולהציל את חייו

אומר מרדכי הייזלר, מנכ"ל מוסדות מגדל - אור ותושב כפר גדעון שבמועצה האזורית עמק יזרעאל, חובש נהג אמבולנס מתנדב באיחוד הצלה מיום הקמת הארגון בשנת 2006.
מנחם הייזלר (צילום איחוד הצלה)
מתנדב איחוד הצלה (צילום איחוד הצלה)

"אני מקווה שבעתיד נצליח להגשים את חזונו של נשיא איחוד הצלה ונגיע לכל חולה ופצוע שזקוק למענה רפואי ראשוני, בכל מקום בארץ בתוך 90 שניות", אומר מרדכי הייזלר, בן 43, נשוי ואב ל -4 ילדים, מנכ"ל מוסדות מגדל – אור ותושב כפר גדעון שבמועצה האזורית עמק יזרעאל, חובש נהג אמבולנס מתנדב באיחוד הצלה מיום הקמת הארגון בשנת 2006.

מנחם הייזלר (צילום איחוד הצלה)
מנחם הייזלר (צילום איחוד הצלה)

"את העיסוק ברפואת חירום התחלתי בגיל 20 כמתנדב. תמיד היה את הצורך במתנדבי רפואת חירום באזור גלבוע. זמני ההמתנה לאמבולנסים היו ארוכים מאוד. בשיתוף עם נשיא הארגון, אלי ביר, החלטנו על פתיחת סניף גלבוע וגיוס מתנדבים לאזור", משחזר הייזלר, חבר מליאה במועצה האזורית עמק יזרעאל ואחד ממייסדי איחוד הצלה סניף גלבוע.

הייזלר משחזר: "התחלנו כ- 3 מתנדבים והיום כולי התפעלות לנוכח ההתפתחות האדיר של כלל סניפי גלבוע. הגענו ל- 150 מתנדבים, שמטרתם היא להציל חיים בזמן תגובה של 90 שניות".

הייזלר מספר: "לפני תקופה קצרה ישבנו עם קב”ט המועצה האזורית גלבוע על שיתופי פעולה ובמהלך הישיבה התקבלה קריאה על רוכב אופניים שקיבל התקף לב בשדות הגלבוע. באמצעות האופנוע של איחוד הצלה הצליחו להגיע למקום במהירות ולהציל את חייו".

מרדכי הייזלר לא שוכח לפרגן לחבריו המתנדבים. "חשוב לי להביע את הערכתי לכל המתנדבים העוסקים ברפואת חירום", הוא אומר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות