fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הצ'קים על המעונות נפרעים למרות שהילדים לומדים מהבית דרך הזום"

מגורי הסטודנטים בוינגייט (צילום עצמי)
מגורי הסטודנטים בוינגייט (צילום עצמי)

תושבי העמק, סטודנטים במכון וינגייט, זועמים על כך שהצ'קים ששילמו עבור מגורים במעונות הסטודנטים, ממשיכים להיפרע כרגיל, בעוד שילדיהם לא נמצאים שם כבר חודשיים, עקב פגרת הקורונה.

"הלימודים הופסקו, הבת שלי לומדת כבר חודשיים מהבית בזום, אבל ממשיכים לפרוע את הצ'קים ששילמתי בתחילת השנה", אומר א"ז, תושב האזור, שבתו ל' היא סטודנטית לחינוך גופני שנה א', שנאלצה לעזוב את המתחם המגורים עם פרוץ הקורונה.

א"ז מספר כי שילם עבור המגורים כ- 7500 שקל לשנה שלמה, שתסתיים בחודש יוני.

מספר הורים פנו למכון וינגייט ומחו על הדברים. "אנחנו לא מתפרנסים כרגע, יושבים בבית, לא יתכן שהצ'קים שלנו ימשיכו להיפרע", אמרו.

"לא הייתה הנחייה על הפסקת הדיור"

בתגובה הם קיבלו מכתב ממכון וינגייט, בו נכתב: "לא הייתה הנחייה המודיעה על הפסקת הדיור במעונות מטעם המכון ועל כן לא הייתה מניעה מדיירים ללון ואכן ממשיכים להתגורר בחדריהם במעונות".

עוד נכתב במכתב שהתקבל: "בנוגע לתשלום לדיירים שהחליטו מטעמם לא להתגורר, אנו כרגע ממשיכים לפעול כרגיל על פי ההסכם עליו הדיירים חתומים".

את א"ז התגובה שהתקבלה אינה מספקת. "אנחנו מבקשים שיבטלו את התשלום על החודשים מרץ ואפריל וכנראה גם על חודש מאי, כי לא נראה שהם חוזרים לגור במעונות", הוא אומר.

תגובת מכון וינגייט לא התקבלה ותעלה כאשר תתקבל.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות