fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרויקט של רביבו מגיע לעפולה

הפרויקט הכי חם כיום במדינה מגיע גם לבירת העמק, במוצאי שבת הבא יופיעו חברי הפרויקט באולמי בראשית בעפולה
הפרויקט של רביבו
הפרויקט של רביבו מגיע לעפולה. (צילום: יובל שי)

התופעה ששיגעה את המדינה, הפרויקט הכי חם בעולם המוסיקה, מגיע לעפולה בירת העמק. הפרויקט של רביבו יופיעו במוצאי שבת הבא באולמי בראשית בעפולה. מאז פרסום הידיעה על הגעת הפרויקט, נרשמה בהלת כרטיסים בעמק. כולם רוצים להיות חלק מהחוויה.

יוסי כהן (28) ודוד רשף (29) שני חברים טובים מעפולה, הם מפיקי האירוע. השניים זיהו מזמן את האיכות והשמחה שמגיעים יחד עם המופע שכבר כבש מדינה שלמה, אשר עוסק בהחזרתו של הזמר הים תיכוני / המזרחי של פעם, השירים השורשיים – החל משיריו של דוד אבידן, דרך "צלילי העוד" ועוד רבים ונפלאים.

כל הקאברים מבוצעים בחי על הבמה על ידי הזמרים: רביב בן מנחם (יוזם יוצר הפרויקט), ניר בן מנחם ואלירן צור, כל זאת כשהם מלווים על ידי תזמורת נגנים.

הפרויקט של רביבו
כבשו את הקהל. הפרויקט של רביבו (צילום: יובל שי)

ומה צפוי במופע בעפולה?

כהן ורשף מספרים כי הם רוצים להביא למצב שבו כמה דורות יהיו באולם אחד, זה לצד זה, ולכן יצרו תחימה ראויה. שלושה מתחמי אח"מים עם מקומות ישיבה ומלצרים צמודים להגשת אוכל ואלכוהול, שני מגה ברים באורך 17 מטר הפזורים באולם, די. ג'י לפני ובתום המופע, מתחם VIP בקומת הגלריה, רחבה מרכזית לריקודים ולשמחה ועוד הרבה פינוקים והפתעות לאורך כל הערב.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק  הפרויקט של רביבו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות