fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה נגד היו"ר לשעבר עמיר נוי

שיגרה מכתב ב"חשד להבטחה שאינה במסגרת ההסכם" * עמיר נוי: "יכולתי בקלות לקבל 100 אלף שקל פיצוי על לשון הרע רק מהמכתב"
הצטרף בסוף השבוע. עמיר נוי וההנהלה (צילום עצמי)
הצטרף בסוף השבוע. עמיר נוי וההנהלה (צילום עצמי)

הנהלת הפועל עפולה שיגרה לאחרונה מכתב ליושב ראש הקבוצה לשעבר, עמיר נוי, דמות מוערכת ברחוב העפולאי, ובו האשימה אותו ב"חשד להבטחה שאינה במסגרת ההסכם".

המכתב נכתב על לוגו של המועדון, שלא באמצעות עורך דין, כיאה להאשמה כל כך חמורה ובקשקוש בתחתית המכתב, שלא מגלה מי באמת עומד מאחוריו ונמסר באמצעות מסירה אישית. במכתב  ישנם 6 סעיפים.

הרקע למכתב הוא ההפסד של הפועל עפולה בתביעת הפיצויים של המאמן עידן בראון, שבורר ההתאחדות לכדורגל פסק כי הפועל עפולה תשלם לו 75 אלף שקל פיצויים בעקבות פיטוריו.

כזכור, עמיר נוי פרש מהפועל עפולה בעקבות פיטוריו של בראון ועזב את המועדון אותו ניהל במשך כמעט עונה שלמה, מאז לקח את השרביט מידי ששי יעקב ודני אסולין.

"הבטחות שלא בהסכם בעסקה"

"בסעיף מספר 1 במכתב שנשלח לנוי נכתב: "התקבל בידי הנהלת העמותה מסמך בו אתה מצהיר כי מעבר להסכם החתום בין העמותה לבין מר עידן בראון, שהועסק בעבר בעמותה, ניתנו לכאורה הבטחות שלך שלא באו לידי ביטוי בהסכם העסקה".

סעיף 2: "בין היתר, הצהרת כי הסכמתם ביניכם לכאורה שבכל מקרה ישולם לעובד שכר עד לסיום העונה, לרבות דלק ומענק הישארות גם אם יסתיימו יחסי עובד- מעביד".

סעיף 3: נציין כי נתון זה לא בא לידי ביטוי בהסכם שנחתם בין הצדדים, לא הגיע לידיעת הנהלת העמותה ולא הובא לידיעת הרשות לבקרת תקציבים".

סעיף 4: "נראה כי נערך בינך ובין העובד לכאורה חוזה אחד נוסף להסכם הרשמי, שכמובן נעשה על דעתכם בלבד ולא מייצג את עמותה".

סעיף 5: "הנהלת העמותה מודיעה בזאת כי כל הבטחה או חוזה אחר ואו פרטים שאינם מופיעים בהסכם החתום שהועבר לאישור הרשות לבקרת תקציבים, אינו על דעת העמותה וכל פסק בוררות או פסק דין שיינתן בעקבותיהם, יושת עליך באופן אישי ותחויב בכל עלות, לרבות הוצאות משפט נלוות ועלויות נלוות".

סעיף 6: "מיותר לציין שכל הסכם אחר שנערך על ידך ואו הבטחה אישית שלך שלא באה לידי ביטוי בהסכם החתום אינה מחייבת את העמותה".

המכתב שהוציאה הפועל עפולה לעמיר נוי
המכתב שהוציאה הפועל עפולה לעמיר נוי

"כל הסיפור הוא בולשיט"

"אני לא יודע מי עומד מאחורי המכתב, יש חתימה עליו, אפילו בלי שם, יכולתי בקלות לקבל 100 אלף שקל פיצוי על לשון הרע רק מהמכתב עצמו. מי שיזם את זה הוא לא הכי חכם בלשון המעטה", אומר עמיר נוי בתגובה.

נוי, קצין משטרה בעברו, שידוע כאיש אמין שמילה שלו היא מילה, פגוע עד עמקי נשמתו מהמכתב וטוען כי יש בו פגיעה קשה בשמו הטוב.

-יש להם הוכחות לטענה שלהם?

"איזה הוכחה? כל הסיפור הזה הוא בולשיט. כאילו שהבורר היה פוסק על פי חוזה כפול אם היה דבר כזה".

תגובת הפועל עפולה תועלה כשתתקבל.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות